نورپردازی چراغ راهنمایی تقاطع هفتم محرم انجام شد

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه نورپردازی پایه چراغ راهنمایی در تقاطع هفتم محرم به‌منظور تأمین دید بهتر رانندگان گفت: قرار است این اقدام را در تقاطع پل جهاد نیز انجام دهیم.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه نورپردازی پایه چراغ راهنمایی در تقاطع هفتم محرم به‌منظور تأمین دید بهتر رانندگان و در راستای افزایش ایمنی عبور و مرور اجرا شد.

وی با بیان اینکه این پروژه با هدف بهره‌گیری از فناوری، دانش و خلاقیت برای ساختن شهری خلاق و هوشمند در دستور کار قرار گرفت، افزود: این طرح برای نخستین‌بار در اصفهان در شمال پل ابوذر در منطقه یک شهرداری اصفهان انجام شد و با توجه به استقبال مردم و تأمین دید بهتر رانندگان، در یکی دیگر از تقاطع‌های پرتردد شهر یعنی هفتم محرم (وفایی) در منطقه یک انجام شد.

نورپردازی چراغ راهنمایی تقاطع هفتم محرم انجام شد

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: پروژه نورپردازی پایه چراغ راهنمایی، مقرون به‌صرفه بود و کارایی خوب و رضایت شهروندان را در پی داشت.

وی اضافه کرد: علاوه بر تقاطع‌های هفتم محرم و ابوذر، قرار است این اقدام را در تقاطع پل جهاد انجام دهیم و سعی می‌کنیم پروژه نورپردازی پایه چراغ راهنمایی را در سایر تقاطع‌های مهم نصف‌جهان در منطقه یک، اجرا کنیم تا رویت‌پذیری چراغ راهنمایی بیشتر شود.

کد خبر 701589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.