هم‌افزایی برای برگزاری «روز اصفهان» در کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان موضوعات بررسی شده در جلسه این هفته کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور اظهار کرد: جلسه امروز کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با موضوع هم افزایی بیشتر در رابطه با برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی به خصوص سالروز ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان بود.

وی افزود: این جلسه با حضور اعضای کمیسیون، همکاران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، معاونت خدمات شهری و روابط عمومی شهرداری برگزار شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در این راستا از مجموعه‌های متولی حوزه فرهنگ در شهر برای تبادل نظر و هم‌افزایی ویژه، مانند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات حوزه علمیه، معاونت فرهنگی هنری سپاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت شد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات، پیگیری امور فرهنگی در قالب نشست‌های متمرکز در حیطه شهری بود، این نشست‌ها حلقه مفقوده در حوزه فرهنگ است که نیاز است برای مناسبت‌های آتی و ویژه به آن بپردازیم و در این راستا جلسات را در قالب‌های گوناگون برگزار خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه ظرفیت‌های هر ارگان برای برگزاری برنامه‌های ۲۵ آبان ارائه گردید و مطرح شد برنامه‌ها با مخاطب قرار دادن نوجوانان به صورت عام و محتوای منسجم انجام شود.

کد خبر 701566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.