سومین مجتمع شناسایی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شیراز افتتاح شد

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: سومین مجتمع قضایی _ حمایتی شناسایی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با عنوان "شوق زندگی" در کلان شهر شیراز در راستای برنامه های تأکید شده در سند تحول قوه قضائیه در کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی امروز _ شنبه سیزدهم آبان_ در مراسم افتتاحیه این مجتمع قضائی حمایتی با بیان اینکه مجتمع شوق زندگی تبلور و مصداق واقعی اقدام فرا قوه‌ای در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک به اقشار آسیب دیده جامعه است، اظهار کرد: این اقدام در راستای کمک به اقشار و کسانی است که پناهگاهی جز خدا ندارند و گام برداشتن در این حوزه رضایت خداوند و قشر بسیار ضعیف و آسیب دیده جامعه را به دنبال دارد.

وی این مجموعه را نقطه تلاقی همکار و تعامل دستگاه‌های ذیربط در استان فارس و کلان شهر شیراز ارزیابی کرد و افزود: بر اساس اسناد بالادستی سند تحول قوه قضائیه و سیاست‌های کلان دولت در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، تأسیس این مجتمع در دستور کار قوه قضائیه و دولت قرار گرفته است و امروز استان فارس سومین نقطه کشور است که مجموعه شوق زندگی را در کمترین زمان ممکن با بهترین زیر ساخت راه‌اندازی کرده است.

نماینده قوه قضائیه در استان فارس به مسئولین دستگاه‌های ذی مدخل در این مجموعه تأکید کرد: بکارگیری نیروهای کارآمد، علمی و با انگیزه خود بهترین و با کیفیت ترین ارائه خدمات را پایه‌گذاری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی اظهارامیدواری کرد: با اقدامات اولیه و همکاری ویژه نهادهای مسئول در راه‌اندازی مجتمع شوق زندگی می‌توانیم خدمت‌رسانی مجموعه شوق زندگی شیراز را به الگویی برای کشور تبدیل کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: این مجموعه برای اجرای طرح‌های حمایتی و اجتماعی و حتی اقدامات علمی و پژوهشی در حوزه‌های اجتماعی دارای ظرفیت‌های بالایی است و از آمادگی و استقبال مجموعه قضائی استان در حمایت از طرح‌ها وایده‌های نو در حوزه‌های اجتماعی خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود بر آموزش‌های مستمر و روزآمد کارکنان مجموعه و آشنایی با شیوه‌های نوین علمی تأکید کرد و خواستار انجام اقدامات سازماندهی شده در جهت سنجش افکار عمومی و بازخوردها افکار عمومی و متخصصان نسبت به فعالیت‌های مجتمع شوق زندگی شد.

کد خبر 701562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.