درخواست‌های مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود

معاون دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات و مسئول میز ارتباطات مردمی وزارت علوم گفت: با توجه به نگاه دولت سیزدهم، هدف این است که درخواست‌های مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در فرجه ۱۵ روزه رسیدگی و مشکلات مراجعان حل شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه کردستان، علی اصغر طیبی اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم و همزمان با سفر رئیس‌جمهور، میز ارتباطات مردمی در همه دستگاه‌های اجرایی و به طبع آن در دانشگاه معین استان برپا شده است کە در سفر هشتم از دور دوم سفرهای دولت در خدمت خانواده بزرگ آموزش عالی در استان کردستان واقع در دانشگاه کردستان بودیم.

وی با اشاره به اینکه میز ارتباطات مردمی از روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه به مدت سه روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در دانشگاه کردستان دایر شده بود، افزود: هدف از برپایی این میز، ملاقات چهره به چهره متقاضیان با مسئولان و شنیدن درخواست متقاضیان با رویکرد تسریع در روند پاسخگویی به درخواست‌ها بوده است.

معاون دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات و مسئول میز ارتباطات مردمی وزارت علوم تصریح کرد: از طریق میز ارتباطات مردمی چهار ماهیت با موضوعاتی از جنس درخواست، شکایات، گزارش‌، ایده و نظر ارجاع داده می‌شود و فراوانی درخواست‌ها بیشتر در حوزه نقل و انتقالات دانشجویی، درخواست استخدام، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی و قراردادی به پیمانی، مساعدت‌های مالی و جذب هیأت علمی بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به نگاه دولت سیزدهم و شعار دولت مبنی بر مردمی بودن، هدف این است که درخواست‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در فرجه ۱۵ روزه رسیدگی و مشکلات مراجعان حل شود.

طیبی در رابطه با روند پیگیری کار، خاطرنشان کرد: پس از مراجعه متقاضیان به میز ارتباطات مردی، درخواست‌ها توسط مدیر ارشد استانی بررسی و نظر کارشناسی اظهار می‌شود و در ادامه نماینده تام‌الاختیار وزیر دستور را برای مجموعه مورد نظر صادر می‌کند، سپس در سامانه سامد ثبت و با ارسال پیامک به متقاضی مسیر گردش کار و روند کار برای پیگیری نهایی مشخص می‌شود.

به گزارش ایمنا، رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت در روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۱ و ۱۲ آبان) در دور دومین سفرهای استانی، مهمان استان کردستان بودند.

کد خبر 701554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.