رگبار پراکنده باران تا فردا در کردستان ادامه دارد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: رگبار پراکنده باران و رعد و برق از امروز تا صبح فردا در استان کردستان ادامه دارد.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی از امروز تا صبح فردا، رگبار پراکنده باران و رعد و برق در سطح استان به ویژه در شهرستان‌های بانه، مریوان سقز، قروه و دهگلان وجود دارد.

وی افزود: طی امروز و فردا در برخی از نقاط استان به ویژه در ارتفاعات شرایط برای مه و کاهش دید وجود دارد اما از فردا تا اواخر هفته شرایط جوی استان پایدار است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: از لحاظ دمایی نیز طی دو روز آینده دماهای شبانه و صبحگاهی استان کاهش داشته و به طور میانگین چهار تا شش درجه سانتی‌گراد کمتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی شبانه‌روز گذشته سراب شهرک با دمای چهار درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بود و سلین نیز با دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان را به خود اختصاص داد.

پناهی گفت: در شبانه‌روز گذشته شهر بانه با ۱۴ میلی‌متر بیشترین بارش را در استان به نام خود ثبت کرد و پس از آن سلین با ۱۳ میلی‌متر، سروآباد ۱۲ و آویهنگ با ۱۱ میلی‌متر بیشترین بارش را در استان داشتند.

کد خبر 701549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.