آموزش و پرورش خراسان شمالی نیازمند ارتقای زیرساخت‌ها است

استاندار خراسان شمالی گفت: توجه به زیرساخت‌های آموزشی، امکانات و تجهیزات از اولویت مهم آموزش و پرورش خراسان شمالی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رضا حسین‌نژاد امروز _شنبه سیزدهم آبان_ در مراسم افتتاح مدرسه بانو عزت علمی باقرخان شهر بجنورد گفت: پس از انقلاب اسلامی در حوزه آموزش و پرورش اقدامات چشمگیری رخ داد اما در حال حاضر توجه به زیرساخت‌های آموزشی، امکانات و تجهیزات از اولویت مهم آموزش و پرورش خراسان شمالی است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن اصلی در مسیر توسعه فرهنگی و اجتماعی قلمداد می‌شود، افزود: معلمان با دلسوزی با دانش آموزان ارتباط دوستانه برقرار کنند و روش‌های به روز را برای تدریس انتخاب کنند زیرا امروزه ایران قوی موجب هراس دشمنان شده است.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان ماه روز مهمی تلقی می‌شود که نمی‌توان به سادگی از آن عبور کرد، خاطرنشان کرد: در این روز تسخیر لانه جاسوسی با زحمات دانشجویان رخ داد تا مردم متوجه شوند آمریکا از کشور ما به عنوان سایت جاسوسی استفاده کرده است که این اقدامات منجر شده بود تا سایه فقر بر ایران گسترانیده شود.

حسین‌نژاد اضافه کرد: امیدواریم دانش آموزان با تلاش، کسب آموزش و رتبه‌های برتر علمی در مسیر راه شهدا حرکت کنند.

به گزارش ایمنا، دبستان ۹ کلاسه بانو عزت علمی باقرخان بجنورد در زیر بنای آموزشی هزار و ۱۳۹ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

کد خبر 701517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.