برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی محله‌محور شهرداری اصفهان افزایش یافت

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌های این سازمان در حیطه محله‌محوری توسعه پیدا کرد که شهروندان در برنامه‌های تفریحی اجرا شده در محلات و برنامه‌های مناسبتی دهه کرامت و ولایت، عید غدیر، اربعین و ایام جشنواره فیلم کودک در دل محلات به‌ویژه محلات کم‌برخوردار شاهد آن بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال حیدری در برنامه رادیویی صدای شهر با اشاره به اهمیت حوزه نوجوانان، جوانان و بانوان اظهار کرد: در معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تمرکز بر این گروه‌ها است، بنابراین برنامه‌های متناسب با این سه گروه باید تقویت شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که از اصفهان به‌عنوان مهد علم، هنر، ایثار، شهادت و ولایت یاد کردند، افزود: پرداختن به این مقوله‌ها سرلوحه ما قرار گرفت تا بتوانیم برنامه‌ها را در قالب‌های بیان شده توسعه دهیم و برنامه‌های پرمحتواتر و فراگیرتری برای شهروندان اصفهانی ارائه دهیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه لازمه موفقیت و توسعه فعالیت‌ها در این زمینه، همراهی و مشارکت مردم و کانون‌های مردمی است، ادامه داد: در این راستا لازم دانستیم که میان دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردمی همدلی و هم‌افزایی ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: برنامه‌های سازمان در حیطه محله‌محوری توسعه پیدا کرد که شهروندان اصفهانی در برنامه‌های تفریحی اجرا شده در محلات و برنامه‌های مناسبتی دهه کرامت و ولایت، عید غدیر، اربعین و ایام جشنواره فیلم کودک و نوجوان در دل محلات به‌ویژه محلات کم‌برخوردار شاهد آن بودند.

وی ضمن ابراز امیدواری برای اجرای پرقدرت برنامه‌های پیش رو مانند روز اصفهان و دهه فجر خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با برگزاری المپیاد فیلم و فیلم کوتاه و توسعه تئاتر بتوانیم خدمت‌گزار شایسته‌ای برای فرهنگ شهر و شهروندان باشیم.

کد خبر 701482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.