گفتمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی در حال جهانی شدن است

استاندار مرکزی گفت: گفتمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی از مرزهای منطقه فراتر رفته و ایدئولوژی فرهنگی و سیاسی ایران در حال جهانی شدن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزاد مخلص‌الائمه امروز _شنبه سیزدهم آبان_ در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمن به دلیل اینکه نمی‌تواند به اصل انقلاب اسلامی ضربه وارد کند، برون‌داد انقلاب را در غزه، سوریه، عراق و محورهای دیگر مقاومت مورد تهاجم قرار می‌دهد.

وی افزود: دشمنان حتی با یک ضربه کوچک هم احساس خوشحالی می‌کند و مدتی بر اساس آن تبلیغات می‌کند و به نیروهای خود روحیه کاذب می‌دهد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه فرعون زمان نماد بارز استکبار یک نبرد آخرالزمانی را در برابر جبهه حق آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: امروز روز ملی استکبارستیزی و مبارزه با استکبار جهانی است. این روزها دوباره نماد بارز استکبار ظهور کرده و صهیونیسم مسیحی پشت سر صهیونیسم یهودی وارد میدان شده و نبرد آخرالزمانی را در برابر جبهه حق آغاز کرده است.

مخلص‌الائمه ادامه داد: مستکبران خوی استکباری خودشان را در بدترین شکل با کشتن کودکان، زنان و مردم شجاع، مظلوم و دلاور فلسطین به نمایش گذاشته‌اند.

وی با اشاره به حضور حماسی گروه‌ها مختلف مردم در کنار دانش‌آموزان و دانشجویان در روز ۱۳ آبان در سراسر کشور گفت: حضور فراتر از انتظار مردم اراک، نمادی مقابله با استکبارستیزی و شر مطلق و بدترین موجودیت زمان یعنی رژیم نامشروع اسرائیل است.

استاندار مرکزی افزود: رسانه‌ها باید نسبت به سیزده آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی کار تبیینی انجام دهند و پیام انقلاب اسلامی را به نسل بعدی منتقل کنند.

کد خبر 701467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.