آمریکا و اسرائیل از جمهوری اسلامی سیلی می‌خورند

معاون عملیات سازمان بسیج کشور گفت: جمهوری اسلامی به عنوان حافظ ملت‌های مستضعف جهان پرچم استکبار ستیزی را برافراشته خواهد کرد و شک نداریم آمریکا و اسرائیل سیلی می‌خورند و بر جایشان می‌نشینند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار نصرت‌الله سیف، ظهر امروز _ شنبه سیزدهم آبان_ در مراسم ۱۳ آبان و در جمع دانش‌آموزان شهرستان فردیس، با بیان اینکه امروز سالروز سیلی خوردن آمریکا به دست دانشجویان و دانش آموزان انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی است، اظهار کرد: آمریکا از روز اول نمی‌خواست انقلاب اسلامی پیروز شود و توطئه‌های زیادی را علیه جمهوری اسلامی رقم زد.

وی خطاب به دانش‌آموزان، افزود: دانش‌آموزان، سرمایه‌های نظام اسلامی و یادگاران ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، روزی که نخستین سیلی را بر گوش آمریکا نواختند، از همان روز آماده مبارزه بی امان با آمریکا شدند.

معاون عملیات سازمان بسیج کشور با اشاره به اینکه پیش از انقلاب تمام قدرت دنیا میان دو ابر قدرت آمریکا و شوروی تقسیم شده بود، خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب اسلامی، ایران تحت نظارت آمریکا بود و حتی ارتش زیر نظر ژنرال هایزر اداره می‌شد، تا اینکه انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) پیروز شد و پس از انقلاب نیز آمریکا از طریق افرادی همچون بنی صدر منافقان را مسلح و ۱۷ هزار نفر را شهید و پس از آن جنگ را به کشور تحمیل کرد.

سیف تصریح کرد: دانش‌آموزان و معلمان در روزهای دفاع مقدس نیز در سنگر علم تلاش کردند، هم برای دفاع از کشور جنگیدند و هم ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب اسلامی کردند، پس از پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی، آمریکا به پیروزی رسید. پس از جنگ نیز آمریکا تلاش کرد از طریق تهاجمات فرهنگی با ایران مقابله و از صدور انقلاب اسلامی به دنیا جلوگیری کند، اما نتوانست و لشگرهای بسیج برای مقابله با آمریکا در سوریه، عراق، لبنان و فلسطین تشکیل شد و ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه جنگ ما با آمریکا تا ابد ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: آمریکا دیگر جایی در این دنیا ندارد، به آمریکا هشدار می‌دهیم که همچون شوروی در حال فروپاشی است.

معاون عملیات سازمان بسیج کشور خطاب به دانش‌آموزان، تاکید کرد: شما بدانید که قله‌های دنیا را در علم و دانش، فرهنگ، اقتصاد و استکبار ستیزی فتح می‌کنید، به گوش آمریکا سیلی می‌زنید. آمریکا می‌داند دیگر در منطقه و میان مسلمانان و مستضعفان جهان جایی ندارد.

سیف ادامه داد: جمهوری اسلامی به عنوان حافظ ملت‌های مستضعف جهان، پرچم استکبار ستیزی را برافراشته خواهد کرد و شک نداریم که آمریکا و اسرائیل سیلی می‌خورند و بر جایشان می‌نشینند.

وی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی در فلسطین، گفت: مردم مظلوم و رزمندگان قهرمان فلسطین چنان بر اسرائیل تاختند که رئیس‌جمهور آمریکا، فرانسه و دیگر حامیانشان را واسطه می‌کنند، همه دستپاچه شده‌اند و زورشان را با هواپیماها و بمباران کودکان نشان می‌دهند، اما بدانند همین کودکان زخمی روزی معالجه می‌شوند و انتقام برادران و خواهران خود را از آمریکا و اسرائیل می‌گیرند؛ یقین داشته باشید دست خدا با رزمندگان فلسطین خواهد بود.

معاون عملیات سازمان بسیج کشور افزود: شما دانش‌آموزان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین کار بزرگی انجام دادید. دانش آموزان زمان جنگ درس می‌خواندند و روزی دانشمندان این کشور شدند و موشک‌هایی را ساختند که دشمنان را به وحشت انداخته است. حال دشمنان نیز به هم پیمانانشان اعلام می‌کنند که از ایران اسلحه نخرید و یقین داشته باشید روزی همه مستکبران جهان را بر سر جایشان خواهیم نشاند.

کد خبر 701460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.