ریشه غده سرطانی رژیم صهیونیستی به زودی خشک می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: ریشه اسرائیل، این غده سرطانی به زودی خشک خواهد شد و عوامل این جنایات مجازات می‌شوند.

محمدرضا حسین‌نژاد در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سیل خروشان مردم خراسان شمالی به مناسبت ۱۳ آبان در راهپیمایی نشان از بصیرت این مردم است، اظهار کرد: در ایامی که استکبار جهانی جنایات جنگی و کودک‌کشی را در منطقه افزایش داده است، مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی انزجار خود را از این مستکبران اعلام کردند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان قصد قدرت نمایی در منطقه را دارند، افزود: ریشه اسرائیل، این غده سرطانی به زودی خشک خواهد شد و عوامل این جنایات مجازات می‌شوند.

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه خراسان شمالی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایمنا، گفت: مردم شریف و انقلابی بجنورد باری دیگر در راهپیمایی دشمن شکن ۱۳ آبان حاضر شدند.

وی تجدید بیعت با انقلاب و آرمان‌های امامین انقلاب را یکی از نتایج این حضور دانست و اضافه کرد: مردم ‏‬همچون ۴۴ سال گذشته ثابت کردند در صحنه حاضر هستند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه این حضور یک همبستگی با مردم غزه است، تصریح کرد: مواجهه با هجوم وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و همراهی با فلسطین شعار امروز مردم و امروز روز مبارزه و مقابله با استکبار است و مردم آماده این مبارزه هستند.

کد خبر 701454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.