استفاده از فناوری‌های روز در تابلوهای ترافیکی شهر قم

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: تابلوهای اطلاع‌رسانی با فناوری ال ای دی با موضوعات اطلاع‌رسانی ترافیکی معابر و وضعیت پارکینگ‌ها در ایام مناسبتی در دستور کار سازمان ترافیک قرار گرفت.

علیرضا خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از نصب نخستین تابلوی اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی در بلوار شهید سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: این تابلوها با استفاده از فناوری ال ای دی در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد و در آینده نزدیک به صورت برخط، پیام‌های ترافیکی و اطلاع‌رسانی وضعیت پارکینگ‌ها در مراسم و ایام مناسبتی در راستای اطلاع شهروندان و زائران پخش خواهد کرد.

وی افزود: اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته در این تابلوها با هدف کاهش بار ترافیکی معابر منتهی به پارکینگ‌ها در صورت تکمیل ظرفیت انجام می‌شود و زائران در ابتدای ورود به شهر مقدس قم، ورودی بلوار شهید سلیمانی و میدان زائر از وضعیت ظرفیت پارکینگ‌ها مطلع و در صورت تکمیل ظرفیت به سایر پارکینگ‌های اطراف حرم راهنمایی خواهند شد.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی بستری مناسب و به روز در اختیار مجموعه سازمان‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهری با هدف آموزش و اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان و اطلاع‌رسانی‌های اضطراری مورد نیاز شهروندان و زائران، قرار خواهد داد.

کد خبر 701445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.