کشف ۷۶۰ کیلوگرم حشیش در ایرانشهر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در بازرسی از مخفیگاه یک باند قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان ایرانشهر، ۷۶۰ کیلوگرم حشیش کشف شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: مأموران پلیس ایرانشهر در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت مجرمانه یک باند قاچاقچی مواد مخدر باخبر شدند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه مأموران نشان داد این متهمان با تهیه مواد مخدر از یکی از کشورهای همسایه و انتقال آن به شهرستان ایرانشهر قصد حمل به عمق کشور را داشتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مواد مخدر با شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان به محل نگهداری مواد مخدر اعزام و در بازرسی از محل ۷۶۰ کیلو حشیش را کشف شد.

سردار جلیلیان با اشاره به اینکه سوداگران مرگ قبل از حضور مأموران از محل متواری شدند، تصریح کرد: مجرمان نمی‌توانند از عواقب اقدامات غیرقانونی در امان باشند، شهروندان نیز هرگونه اخبار را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات پیشنهادات و تقدیر همشهریان از عملکرد پلیس است.

کد خبر 701442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.