رژیم صهیونیستی در قواره دشمنان ایران اسلامی نیست

دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی گفت: ما اسرائیل را در قواره و سطح دشمنان جمهوری اسلامی ایران نمی‌بینیم و حریف اسرائیل، حماس، حزب‌الله لبنان و حوثی‌های یمن هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الله عبدالملکی امروز _شنبه سیزدهم آبان_ در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز دانش‌آموز در شهر سنندج اظهار کرد: آمریکا از سال ۱۹۵۰ میلیاردی به بعد شیطان بزرگ دوره ما شد و در هیچ مقطعی از تاریخ انسان، شیطانی به خباثت آمریکای امروز وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه جنایت‌های جنگی و خون‌ریزی‌های این شیطان بزرگ بسیار است، افزود: در دوران جنگ تحمیلی، یک هزار میلیارد دلار به اقتصاد ما ضربه وارد شد و بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مردم ما شهید شدند که در پشت آن آمریکا وجود داشت.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ادامه داد: ساقط کردن هواپیمای مسافربری کشور ما و شهید کردن صدها نفر از انسان‌های بی‌گناه و پشتیبانی از جریان نفاق و جبهه منافقان طی این سال‌ها از جمله جنایت‌های آمریکا است که دستش به حدود ۲۰ هزار شهدای ترور ما نیز آلوده است. بمباران هیروشیما و ناکازاکی و جنگ‌های عراق، افغانستان، ویتنام و خلیج‌فارس همه توسط آمریکا برافروخته شده است.

وی اضافه کرد: اما اینکه چرا جهان علیه این سلطه آمریکایی قیام نمی‌کند، دلیلش آن است که آنها خیال می‌کنند از نظر اقتصادی وامدار آمریکا هستند و آمریکا به اقتصاد دنیا خدمت کرده است، اما اگر جنایت‌های اقتصادی آمریکا بازگو شود، دولتمردان دنیا چنین چیزی را برنمی‌تابند.

عبدالملکی گفت: آمریکا از سال ۱۹۷۱ تاکنون سالانه حدود یک هزار میلیارد دلار از جیب ملت‌های دنیا دزدی می‌کند و بیش از ۵۰ هزار میلیارد دلار از ثروت مردم را سرقت و مصرف کرده است. جنایتی که آمریکا در نابودی اقتصاد ۷۵ کشور دنیا از طریق سیاست‌های خود در بانک جهانی پول و صندوق بین‌المللی پول مرتکب شده را کسی شاید نشنیده باشد.

رژیم صهیونیستی در قواره دشمنان ایران اسلامی نیست

ایجاد بیماری در دنیا با هدف تقویت اقتصاد آمریکا

وی افزود: ایجاد و توسعه بیماری‌های واگیردار مثل ایدز، سیاه‌زخم و به‌تازگی شیوع کرونا برای نابودی اقتصاد ملت‌ها و تقویت اقتصاد خود آمریکا بوده است و در واقع آمریکا با ایجاد بیماری در کشورهای دنیا اقتصاد خود را مدیریت و تقویت می‌کند. بیش از ۲۰۰ تحریم علیه کشورهای مختلف دنیا انجام داده و مردم این کشورها را دچار چالش کرده است که اگر فقط جنایت‌های اقتصادی آمریکا را بشماریم ساعت‌ها باید صحبت کنیم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تصریح کرد: امروز همه مردم دنیا بردگان اقتصادی آمریکا هستند، اما جمهوری اسلامی ایران پرچم آمریکا را از اوج سلطه جهانی پایین آورده است و اگر بتوانیم اهمیت این موضوع را برای کشورهای دنیا روشن کنیم، همه با ما همراهی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ و اسرائیل شیطان کوچک است، گفت: دشمن جمهوری اسلامی ایران آمریکا است و اسرائیل در قواره دشمنان ایران اسلامی نیست.

عبدالملکی تصریح کرد: شاید شما در مورد جنایت‌های اقتصادی رژیم صهیونیستی چیزی نشنیده باشید، اما همین رژیم، اقتصاد منطقه جنوب غربی آسیا و شمال آفریقا را فلج و خسارت‌های بسیار سنگین اقتصادی در این مناطق ایجاد کرده است. اسرائیل حدود ۷۵ سال است که با ناامنی که در این منطقه ایجاد کرده باعث فرار سرمایه‌گذاران شده است.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن اسرائیل در کنار مدیترانه باعث شده است به اقتصاد کشورهای اسلامی این منطقه ضربه وارد شود، افزود: اسرائیل بحران آب را در منطقه تشدید کرده و یکی از مهم‌ترین عناصر توسعه را از این منطقه گرفته است.

رژیم صهیونیستی در قواره دشمنان ایران اسلامی نیست

تمام کشورهای دنیا مدیون ایران اسلامی هستند

وی تاکید کرد: تمام کشورهای دنیا مدیون ایران هستند چون اگر ایران اسلامی وجود نداشت اکنون رژیم صهیونیستی رؤیای پلید نیل تا فرات خود را محقق کرده بود و امکان زندگی برای هیچ انسانی در این منطقه وجود نداشت. وقتی که اسرائیل نابود شود، مردم دنیا خواهند فهمید که ایران چه کمک بزرگی به بشریت کرده است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری تصریح کرد: ما اصلاً اسرائیل را در قواره و سطح دشمنان جمهوری اسلامی نمی‌بینیم و حریف اسرائیل حماس، حزب‌الله لبنان و حوثی‌های یمن هستند.

وی گفت: از نظر سیاسی رژیم اسرائیل فرو پاشیده و اکنون آمریکا حاکمیت او را نگه داشته است، اما به فضل الهی همین جریان مقاومت در منطقه آن‌ها جمع خواهد کرد و کلک آن‌ها را خواهد کند.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: در پایان گام دوم انقلاب اسلامی نه از اسرائیل وجودی باقی خواهد بود و نه از استکبار جهانی آمریکا اثری وجود دارد.

کد خبر 701431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.