سقوط خودرو در رشت ۴ مصدوم برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: انحراف و سقوط خودروی سواری پراید به داخل مزرعه در جاده فومن به پسیخان، چهار مصدوم برجای گذاشت.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: انحراف خودرو پراید از جاده و سقوط به داخل مزرعه شامگاه جمعه، دوازدهم آبان به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله چهار آتش‌نشان به وسیله یک دستگاه خودرو نجات به محل حادثه واقع در جاده فومن به پسیخان اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: در این حادثه، خودروی سواری پراید با چهار سرنشین، پس از انحراف از جاده از ارتفاع چند متری به داخل مزرعه سقوط کرده بود.

مؤمنی تصریح کرد: تیم عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت به سرعت نسبت به ایمن‌سازی خودرو جهت پیشگیری از آتش‌سوزی و انتقال هر چهار مصدوم حدود ۲۲ ساله که به‌شدت دچار کوفتگی و آسیب شده بودند، اقدام کردند.

وی با بیان اینکه مصدومان حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند، گفت: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت به شهروندان و مسافران توصیه کرد با توجه به فصل بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها، رانندگان به‌منظور جلوگیری از حوادث دلخراش رانندگی، قوانین را رعایت و با سرعت مجاز حرکت کنند.

کد خبر 701385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.