تسخیر لانه جاسوسی حیثیت امنیتی و اطلاعاتی آمریکا را زیر سوال برد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ۱۳ آبان ضربه سنگینی بر پیکره آمریکا وارد کرد و تسخیر لانه جاسوسی یعنی حیثیت امنیتی، اطلاعاتی و سیاسی آمریکا زیر سوال رفت.

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی اظهار کرد: ۱۳ آبان ضربه سنگینی بر پیکره آمریکا وارد کرد و تسخیر لانه جاسوسی یعنی حیثیت امنیتی، اطلاعاتی و سیاسی آمریکا زیر سوال رفت.

وی افزود: ۱۳ آبان چنان ضربه‌ای بر هیمنه آمریکا زد که امام (ره) فرمودند انقلاب دومی شکل گرفته است و در همین رابطه کتاب‌هایی تولید شد که جنایات شبکه‌های داخلی کشور را رسوا کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه شبکه‌های نفوذ از ناحیه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی جهانی همیشه در کشورها هستند و در آنجا یارگیری می‌کنند، تصریح کرد: با این وجود قدرت اطلاعاتی و امنیتی وزارت اطلاعات ما در سطح جهانی برتری دارد و نمی‌توان گفت که افراد نفوذی فقط مربوط به اوایل انقلاب هستند.

تصرف لانه جاسوسی توسط سپاه اصفهان

وی با اشاره به یکی دیگر از وقایع قبل از ۱۳ آبان سال ۵۸ که در اصفهان رخ داد، تصریح کرد: یکی دو ماه قبل از ماجرای ۱۳ آبان، هاشم صباغیان نامه‌ای برای آمریکا نوشته بود که می‌توانند تمام امکانات خود را به کشوری ثالث با هواپیمایی ایران ببرند.

سالک ادامه داد: من در آن زمان فرمانده سپاه انقلاب اسلامی در اصفهان بودم؛ اولین باری که لانه جاسوسی آمریکا کشف شد در اصفهان بود و ۳۷ نفر از آمریکایی‌ها و سرکنسول آن‌ها در اختیار ما بودند که ۵۲ نفر اسیر را به دستور مسئولان به لانه جاسوسی آنها فرستادیم و این افتخاری برای اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: آن‌ها قصد داشتند تمام قطعات هلیکوپتری شاهین‌شهر را ببرند، اما امکانات زیادی را از آنها گرفتیم، همچنین در این کنسولگری اتاق سازمان سیا و اتاق وزارت خارجه را تسخیر کردیم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان برای اولین بار لانه جاسوسی آمریکا را در اصفهان تصرف کرد و سپس، این حرکت انقلابی خود را به تهران صادر کرد و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران انجام شد.

آپارتاید در جهان فعلی محکوم است

وی با اشاره به ماهیت استکباری آمریکا گفت: آمریکایی‌ها ۴۰۰ سال برای گرفتن سرزمین سبز آمریکا انسان‌های زیادی از سرخ‌پوستان و سیاه‌پوستان را قتل عام کردند تا امروز خود را به عنوان کدخدای جهان معرفی کنند؛ از این‌رو هر کشوری که ضعیف باشد و قدرت و اقتداری نداشته باشد را از بین می‌برند یا مزدور خودشان می‌کنند.

سالک با بیان اینکه جنایات آمریکا در قرن اخیر علیه جمهوری اسلامی و کشور ایران بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: ۲۶ سال قبل از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، آمریکایی‌ها جنایاتی را انجام دادند؛ ۱۴۴ سال قبل هرتزل، خبرنگار مجارستانی صهیونیست و رئیس کنگره بال در سوئیس و مؤسس صهیونیست مدرن این غده سرطانی را در خاورمیانه پایه‌گذاری کرد و بیبست‌ونهم نوامبر ۱۹۴۷، سازمان ملل بر اساس تقسیمات کشوری دولت اسرائیل را به رسمیت شناخت و تا امروز ۷۶ سال است که آمریکا با ابزاری به نام اسرائیل در منطقه جنایت می‌کند.

مدیر جنگ علیه فلسطینیان آمریکا است

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان ابراز کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر آمریکا پشت سر اسرائیل نبود، جنگ در غزه چند روزه به پایان می‌رسید؛ امروز دیگر نتانیاهو کاره‌ای نیست و مدیر جنگ علیه فلسطینیان آمریکا است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها هواپیمای ما را در خلیج فارس زدند و ۱۶۰ نفر را به شهادت رساندند؛ در طول هشت سال جنگ تحمیلی دشمن ما را با انواع سلاح‌ها حمایت کردند و بیش از ۲۰۰ هزار شهید روی دست ما گذاشتند؛ این همه شهید و جانباز ناشی از جنایات آمریکا است.

سالک تاکید کرد: آمریکا امروز در جهان تحقیر و رسوا شده است و قدرت سازمان سیا و سایر دستگاه‌های امنیتی آن در معرض نابودی است؛ چرا که عده‌ای کم، با امکانات کم طوفان‌الاقصی را به پا کردند و قدرت امنیتی، سیاسی و عملیاتی ارتش رژیم صهیونیستی که مزدور و ولد نامشروع آمریکا و انگلیس است را زیر سوال بردند و رسوا کردند.

کد خبر 701333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.