ائمه جمعه استان اصفهان در نماز جمعه دوازدهم آبان چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اصفهان در نماز جمعه امروز بر تبیین مسائل روز، اهمیت یوم الله ۱۳ آبان، معادلات جهانی در نابودی آمریکا و اسرائیل و دیگر مسائل تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نماز جمعه‌های ظهر امروز در شهرهای استان اصفهان، ائمه جمعه بر تبیین مسائل روز توسط فعالان سیاسی و فرهنگی، نظم نوین جهانی با عملیات طوفان الاقصی، اهمیت ۱۳ آبان وقایع تاریخی در این روز، معادلات جهانی در نابودی آمریکا و اسرائیل، بهم ریختن تاکتیک رژیم صهیونیستی با سکوت رهبر حزب الله لبنان و دیگر مسائل تاکید کردند که در ادامه گزیده‌ای از نماز جمعه شهرهای استان را می‌خوانید.

امیدواریم خداوند به زودی بشارت نابودی رژیم صهیونیستی را به ما برساند

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود فرمودند: اگر کمک‌های تسلیحاتی آمریکا نبود اسرائیل یک هفته هم توانایی مقابله نداشت، زیرا را رژیم صهیونیستی تنها توانایی حمله به مظلومان را دارد.

وی ادامه داد: امروز چهره واقعی پشت نقاب حقوق بشری آمریکا مشخص شد در هر نقطه‌ای از جهان اگر جنایتی بود قطعاً خط اول آن رژیم صهیونیستی و آمریکا است، اما رهبر معظم انقلاب وعده دادند پیروزی نزدیک است.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: مقام معظم رهبری به کشورهای اسلامی پیشنهاد کردند که با رژیم صهیونیستی قطع رابطه کنند، دشمنی آمریکا با مردم ایران سابقه تاریخی دارد زمانی که مردم در سال ۴۳ ندای امام خود را لبیک گفتند دژخیمانه حکومت طاغوت دانش آموزان و دانشجویان به رگبار گلوله بستند.

علاج مشکلات کشور، فقط در اصلاح فرهنگی است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مطهرخو در نماز جمعه این هفته شهرستان نائین اظهار کرد: فعالان جبهه فرهنگی و سیاسی جامعه باید به تبیین مسائل و تقابل با جبهه مقابل با گفتمان مقاومت بپردازند و این بدین معناست که ۱۳ آبان صرفاً یک روز تاریخی نبود که تمام شود بلکه جریان ۱۳ آبان باید مانند ۱۵ خرداد استمرار داشته باشد.

وی افزود: علاج مشکلات کشور، فقط و فقط در اصلاح فرهنگی است و قدم اول این است که مرکزی بینا به صورت هوشیار جامعه را بنگرد و مشکلات و مسائل فرهنگی را رصد کند برای آن نسخه‌ای شفابخش بپیچد و مسئولان نیز باید با تمام وجود بفهمند که ما در جنگ فرهنگی قرار داریم و یاری کنند.

امام جمعه شهرستان نائین گفت: در قدم دوم باید در اداره و حمایت در امور فرهنگی، مسائل اسلام و انقلابی مورد نظر باشد چرا که ما فرهنگ اسلامی را دنبال می‌کنیم و وقتی می‌گوئیم کار فرهنگی، منظورمان کنسرت و نصب چند بنر در سطح شهر، برگزاری جشنواره کشک و بادمجان نیست و متأسفانه در برخی نقاط کشور بودجه‌های فرهنگی را حیف و میل می‌کنند.

حضور در راهپیمایی ١٣ آبان نشان دهنده بصیرت و دشمن شناسی مردم است

حجت‌الاسلام و المسلمین علی اصغر عقیلی در نماز جمعه این هفته بادرود اظهار کرد: طوفان الاقصی به عنوان یک اقدام راهبردی، اگرچه با تلخی‌هایی همراه است ولیکن در طولانی مدت، تأمین کننده جایگاه اسلام ناب محمدی (ص) در حاکمیت جهان و نظم نوین جهانی بوده و حمایت از آن یک اقدام راهبردی برای تأمین این هدف مقدس به شمار می‌رود.

امام جمعه شهر بادرود بر ضرورت غفلت نکردن از راهپیمایی ۱۳ آبان و حضور در راهپیمایی تجدید بیعت با امام و شهدا تاکید کرد و گفت: حضور در راهپیمایی ١٣ آبان نشان دهنده بصیرت و دشمن شناسی مردم است.

خون کودکان غزه به اضمحلال رژیم صهیونیستی سرعت می‌بخشد

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گلپایگان اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف اتفاق افتاد و به همین دلیل در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: تبعید امام به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ به دلیل اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون، به شهادت رساندن دانش‌آموزان تهرانی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷، و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ اتفاق افتاده است و امام از این اتفاق به‌عنوان انقلاب دوم نام بردند.

امام‌جمعه شهرستان گلپایگان افزود: نمی‌توان هیچیک از این سه واقعه بزرگ را از نظر اهمیت نسبت به دیگری برتری دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تأثیرگذاری خاص خود را داشت و شرایط کشور را به نحوی تغییر داد.

شعار نابودی استکبار همان آرمان روح الله است

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین دیانی در نماز جمعه این هفته شهرستان سمیرم اظهار کرد: ۱۳ آبان به فرموده امام خمینی (ره) روزی است که دانش‌آموزان انقلاب دومی را رقم زدند و انقلابی که شروع نابودی این کفر و استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: امروز بعد از گذشت سال‌ها چشمان ما صحنه‌هایی می‌بیند که این استکبار جهانی که خودشان را قدرت جهان می‌دانستند، مستقیماً در یک منطقه خیلی کوچک به نام غزه وسط معرکه می‌آیند و قضیه را مدیریت می‌کند و این به معنای نابودی آمریکا است.

امام جمعه شهرستان سمیرم تصریح کرد: همان شعاری که چهل و خورده‌ای سال پیش بچه‌های این مرز و بوم به پشتیبانی امام (ره) نابودی استکبار را فریاد می‌زدند امروز من و شما به چشم می‌بینیم و این همان آرمان روح‌الله است.

سکوت رهبر حزب‌الله لبنان تاکتیک رژیم صهیونیستی را بهم ریخته است

حجت‌الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین‌شهر با اشاره به سکوت معنادار رهبر حزب الله لبنان، اضافه کرد: برخی از سکوت سید حسن نصراله در مقابل جنایات اسرائیل در تعجب هستند و این در حالی است که این سکوت، سکوت استراتژیک بوده و به زودی خواهد شکست.

امام جمعه زرین‌شهر لنجان با بیان اینکه سکوت سید حسن نصرالله تاکتیک رژیم صهیونیستی را بهم ریخته است، خاطرنشان کرد: سکوت رهبر حزب‌الله لبنان رژیم صهیونیستی را در سردرگمی کامل فرو برده و قطعاً در آینده نزدیک آنها را غافلگیر خواهد کرد و ضربه محکم و هولناکی به آنان وارد می‌شود و در مقابل اقدام به موقع سید حسن نصرالله توان هیچ گونه تصمیم و اقدامی را نخواهند داشت.

حزب الله لبنان کابوس بزرگ صهیونیست‌ها است

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نریمانی در نماز جمعه این هفته بخش تودشک اظهار کرد: شروع عملیات طوفان الاقصی باعث شده است تا رژیم صهیونیستی موجودیت خود را در خطر ببیند و در این میان حزب‌الله لبنان کابوس بزرگ صهیونیست‌ها است چرا که یک بار در سال ۲۰۰۶ موفق شده اسرائیل را شکست دهد.

وی ادامه داد: آنچه در مرزهای جنوبی لبنان در حال رخ دادن است یک جنگ به تمام معناست و حزب‌الله برای بسترسازی مراحل بعدیِ نقشه‌های خود به‌دنبال استقرار نیروهای نظامی و تضعیف موقعیت استحکامات دشمن روی زمین و محکم کردن جای پای خود است.

امام جمعه بخش تودشک شهرستان کوهپایه افزود: چهار هفته گذشته، دکتر امیرعبداللهیان، وزیر خارجه انقلابی کشورمان، مرد اول میدان دیپلماسی مقاومت در جهان بوده است و در رویدادهای متفاوت، زبان قاطع و بدون لکنت در حمایت از مظلومان غزه و مقاومت مقتدر فلسطین، نماد روشن پیوند و همبستگی میدان و دیپلماسی شایسته است.

کد خبر 701282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.