آرمان امام خمینی(ره) وحدت دنیای اسلام و مقاومت در مقابل کفر

امام جمعه‌ شهرستان سمیرم گفت: آرمان امام خمینی(ره) یکی وحدت دنیای اسلام و دوم مقاومت دنیای اسلام مقابل کفر بود و ما امروز این را به چشم مشاهده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز_ جمعه دوازدهم آبان ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم با تبریک فرا رسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: ۱۳ آبان به فرموده امام خمینی (ره) روزی است که دانش‌آموزان انقلاب دومی را رقم زدند و انقلابی که شروع نابودی این کفر و استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: امروز بعد از گذشت سال‌ها چشمان ما صحنه‌هایی می‌بیند که این استکبار جهانی که خودشان را قدرت جهان می‌دانستند، مستقیماً در یک منطقه خیلی کوچک به نام غزه وسط معرکه می‌آیند و قضیه را مدیریت می‌کند و این به معنای نابودی آمریکا است.

امام جمعه شهرستان سمیرم تصریح کرد: همان شعاری که چهل و اندی سال پیش بچه‌های این مرز و بوم به پشتیبانی امام (ره) نابودی استکبار را فریاد می‌زدند امروز من و شما به چشم می‌بینیم و این همان آرمان روح‌الله است.

وی افزود: وحدت دنیای اسلام و مقاومت دنیای اسلام مقابل کفر آرمان‌های امام (ره) هستند و ما امروز این را به چشم می‌بینیم که تمام کشورهای عربی و غیرعربی که روزی خواستار رابطه خوبی با اسرائیل بودند، به دلیل افکار دنیا و ظلم و ستم شجره خبیثه بر سر مردم غزه مجبور به فاصله گرفتن هستند.

حجت‌الاسلام دیانی خاطرنشان کرد: وحدتی که امروز مشاهده می‌کنیم، آرمان حضرت امام (ره) بود و وحدتی که در لبنان، سوریه، عراق، حماس و شبکه مقاومت در دنیا حرف مقاومت زده می‌شود؛ مقاومتی که حاج قاسم خونش را پای آن ریخت که برخی سلبریتی‌ها، نخبگان و مسئولان خارجی امروز حرف از مقاومت می‌زنند و این کم دستاوردی نیست و امروز نظم نوین جهانی در حال رقم زدن است.

وی عنوان کرد: نظم نوین جهانی که آمریکا در سال ۲۰۰۳ از آن حرف می‌زد و می‌خواست آن جور که خودش می‌خواهد نظم دهد، امروز رهبر ما این نظم را رقم می‌زند و تمام مردم جلوی این شجره خبیثه ایستاده‌اند و ایران مرکز نظم نوین جهانی شده‌است.

وی ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه سمیرم برای راهپیمایی روز ۱۳ آبان، تأکید کرد: فردا با اعتقاد و وضو به میدان می‌آییم و در کنار دانش‌آموزان می‌ایستیم همانگونه که چهل و چهار سال با اعتقاد به میدان آمدیم و شعار و اعتقاد ما جواب داد.

کد خبر 701247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.