سکوت رهبر حزب‌الله لبنان تاکتیک رژیم صهیونیستی را بهم ریخته است

امام جمعه زرین‌شهر گفت: سکوت رهبر حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی را در سردرگمی کامل فرو برده و قطعاً در آینده نزدیک آن‌ها را غافلگیر خواهد کرد و ضربه محکم و هولناکی به آنان وارد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین‌شهر با اشاره آثار عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: طوفان الاقصی باعث شد وجدان‌های بیدار در تمام نقاط جهان حتی در کشورهای حامی اسرائیل غاصب بیدار و آگاه شوند و مردم آن کشورها به صراحت برای حمایت از مردم مظلوم غزه به خیابان‌ها آمده و در مقابل چشمان جهانی علیه جنایت‌های اسرائیل شعار سر دهند.

وی افزود: امروز دوران سخت و حساسی برای تمام کشورهای جهان بخصوص امت‌های اسلامی است چراکه در آزمون سختی قرار گرفته‌اند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: جنایات وحشیانه و نسل‌کشی اسرائیلی‌ها، امت اسلامی و امت جهانی را وارد آزمون سخت و تاریخ ساز کرده است و باید به این نکته توجه داشت که طی دهه‌های اخیر تاکنون میزان نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی تا این اندازه جهانی و فراگیر نشده بود.

وی ادامه داد: صدای نفرت از این رژیم وحشی از درون کشورهای حامی اسرائیل نیز به وضوح شنیده می‌شود و از سوی دیگر خیزش کشورهای اسلامی در واکنش به جنایات اسرائیل در طول‌تاریخ کم نظیر بوده است.

آقایی با اشاره به تناقض رفتار برخی کشورها در قضیه جنایات اسرائیل، گفت: برخی کشورها در دهه‌های گذشته و برای اقناع عمومی وجدان‌های بیدار ملت‌های خود جنایات اسرائیل را محکوم کردند ولی در پشت صحنه در حال تأمین مایحتاج این رژیم کودک‌کش هستند و این حرکت آنها نشان از ذات حقیقی آنان دارد.

وی با اشاره به سکوت معنادار رهبر حزب الله لبنان، اضافه کرد: برخی از سکوت سید حسن نصراله در مقابل جنایات اسرائیل در تعجب هستند و این در حالی است که این سکوت، سکوت استراتژیک بوده و به زودی خواهد شکست.

خطیب نماز جمعه زرین‌شهر با بیان اینکه سکوت سید حسن نصرالله تاکتیک رژیم صهیونیستی را بهم ریخته است، خاطرنشان کرد: سکوت رهبر حزب‌الله لبنان رژیم صهیونیستی را در سردرگمی کامل فرو برده و قطعاً در آینده نزدیک آنها را غافلگیر خواهد کرد و ضربه محکم و هولناکی به آنان وارد می‌شود و در مقابل اقدام به موقع سید حسن نصرالله توان هیچ گونه تصمیم و اقدامی را نخواهند داشت.

کد خبر 701234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.