دیپلماسی فعال دولت در خصوص مقابله با رژیم صهیونیستی ستودنی است

امام جمعه سمنان گفت: دیپلماسی فعال دولت سیزدهم در خصوص مقابله با رژیم صهیونیستی از طریق تماس و سفر وزیر امور خارجه به کشورهای مختلف و مجمع عمومی سازمان ملل در آمریکا، ستودنی و مایه افتخار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _جمعه، دوازدهم آبان‌ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه سمنان اظهار کرد: در جریان حملات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی به غزه و خشونتی که علیه محور مقاومت به کار گرفته شد، چهره واقعی حقوق بشر و دموکراسی غربی به عنوان حامی آن رسوا شد.

وی افزود: دیپلماسی فعال دولت سیزدهم در خصوص مقابله با رژیم صهیونیستی از طریق تماس و سفر وزیر امور خارجه به کشورهای مختلف از جمله مجمع عمومی سازمان ملل در آمریکا، ستودنی و مایه افتخار است.

امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه دشمنی استکبار جهانی و غربی‌ها با ایران دیرینه و تمام نشدنی است، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین از راه‌های مقابله با این دشمنی و توطئه‌ها است و کارگروه‌هایی در جهت تحقق جهاد تبیین ایجاد شود.

مطیعی در ادامه با اشاره به انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران و لزوم بهره‌گیری بیشتر مسئولان از این فرصت در جهت ارتقای فرهنگی، تصریح کرد: این اتفاق، افتخاری بزرگ برای استان سمنان است که به وسیله طرح‌های خلاقانه و علاقه‌مندی به کتاب‌خوانی به دست آورده شد.

کد خبر 701230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.