سفر استانی رئیس‌جمهور نشان‌دهنده‌ اهتمام به توسعه و پیشرفت کردستان است

امام جمعه سنندج گفت: سه بار سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان نشان‌دهنده اهتمام دولت به توسعه و پیشرفت این استان است و این سفرها باعث دلگرمی مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماموستا فایق رستمی امروز _جمعه دوازدهم آبان ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: اقدامات رئیس‌جمهور و هیئت دولت در افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام در استان کردستان جای قدردانی دارد و دیروز و امروز شاهد افتتاح چندین پروژه مهم در استان بودیم.

وی افزود: مردم استان کردستان روز گذشته با حضور گسترده در استقبال از رئیس‌جمهور مهمان‌نوازی خود را نشان دادند و این می‌طلبد که حمایت بیشتری نسبت به مردم استان کردستان صورت گیرد.

امام جمعه سنندج ادامه داد: سه بار سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان نشان دهنده اهتمام دولت به توسعه و پیشرفت این استان است و این سفرها باعث دلگرمی مردم می‌شود.

وی ادامه داد: استان کردستان دارای مناطق گردشگری، معادن، نخبگان، مرز و دریاچه زریبار است که اگر به خوبی از آنها استفاده شود می‌توان مشکلات بسیاری را حل کرد.

ماموستا رستمی گفت: مردم کردستان تلاش مسئولان را نادیده نگرفته و قدردان پیشرفت‌های بعد از انقلاب اسلامی در این منطقه هستند.

وی رفع گرانی قیمت اجناس، ایجاد اشتعال برای جوانان، حمایت از تحصیل‌کردگان، توجه به مناطق محروم، رسیدگی به مشکلات مردم و وضعیت معیشتی روحانیون و طلاب را از جمله خواسته‌های مردم استان کردستان برشمرد.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: امروز نظام ما مبتنی بر قوانین اسلامی است و نباید بانک‌ها با سود ۲۵ درصد و بالاتر جوانان ما را مأیوس کنند.

کد خبر 701229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.