حضور در راهپیمایی ١٣ آبان نشان دهنده بصیرت و دشمن شناسی مردم است

امام جمعه بادرودگفت: حضور مردم انقلابی به ویژه دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله ١٣ آبان نشانگر بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام علی اصغر عقیلی در خطبه نماز جمعه بادرود با اشاره به اهمیت حمایت ایران از محور مقاومت و به ویژه عملیات طوفان‌الاقصی، اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ضعیف شدن قدرت‌های استکباری دنیا و ظهور قدرت‌های جدید منطقه‌ای و جهانی و گسترش جبهه مقاومت از خطوط اصلی این تحول بوده و فهم درست شرایط کنونی و نیز نقش‌آفرینی فعال نظام جمهوری اسلامی و مجموعه جهان اسلام، لازمه رسیدن به جایگاه درست آن در نظم جدید به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از محور مقاومت و به‌ویژه عملیات طوفان‌الاقصی به دلیل زمینه‌سازی تقویت محور مقاومت در منطقه، ایجاد وحدت و بیدار کردن ملت‌ها از سوی دیگر، تقویت‌کننده حضور پر رنگ ایران اسلامی در نظم نوین جهانی بوده است، گفت: بر این اساس این عمل و نگرش یک اقدام راهبردی آینده‌نگرانه است که توسط امامین انقلاب دنبال می‌شود.

امام جمعه بادرود افزود: طوفان‌الاقصی به عنوان یک اقدام راهبردی، اگر چه با تلخی‌هایی همراه است ولی در طولانی مدت، تأمین کننده جایگاه اسلام ناب محمدی (ص) در حاکمیت جهان و نظم نوین جهانی بوده و حمایت از آن یک اقدام راهبردی برای تأمین این هدف مقدس به شمار می‌رود.

عقیلی در ادامه با گرامی‌داشت یوم‌الله ۱۳ آبان، خاطرنشان کرد: ملت ایران با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و به دست آوردن اسنادی که نشانگر توطئه‌های آمریکا در سفارتخانه‌اش علیه ایران بود، به آمریکا ضربه زد و آبروی آن‌ها را برد.

وی بر ضرورت غفلت نکردن از راهپیمایی ۱۳ آبان و حضور در راهپیمایی تجدید بیعت با امام و شهدا که نشانگر بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی است، تاکید کرد.

کد خبر 701221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.