مردم ایران خیانت‌های آمریکا را هرگز فراموش نمی‌کنند

امام جمعه شهر یاسوج گفت: آمریکا همواره درصدد ضربه زدن به ایران بوده و مردم هرگز خیانت‌های آمریکا را فراموش نخواهند کرد

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی اظهار کرد: با تسخیر لانه جاسوسی و سفارت آمریکا در تهران در سال ۱۳۵۸ این مکان جاسوسی و خیانت به ملت ایران بسته شد.

وی با بیان اینکه اگر این لانه جاسوسی بسته نمی‌شد شاهد دسیسه‌های بیشتر آمریکا در کشور بودیم، افزود: ۱۳ آبان‌ماه روز مبارزه با استکبار است، ملت ایران حق دارد آمریکا را لعن و نفرین کند.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: آمریکا جنایت‌های بسیاری علیه ملت ایران انجام داد، بعد از کودتا ۲۸ مراد ۱۳۳۲ که دولت ملی مصدق توسط آمریکا سرنگون شد، حکومت پهلوی برگشت و این دولت دست نشانده آمریکا دوباره سر کار آمد.

وی تصریح کرد: کاپیتالاسیون، کودتای نوژه، تحریک صدام برای حمله به ایران از جمله دیگر خیانت‌های آمریکا به ایران است.

حسینی با بیان اینکه آمریکا در جنگ ایران و عراق دخالت مستقیم داشت و به کشتی‌ها و هواپیمای مسافربری ما را در آب‌های خلیج فارس حمله کرد، گفت: حمایت از فتنه ۸۸ و اغتشاشات سال گذشته از جمله اقدامات آمریکا بر علیه ایران است.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه جهان به خیابان‌ها آمده‌اند تا از ملت مظلوم غزه حمایت کنند و امروز شاهد هستیم در لندن چه جمعیتی به خیابان آمدند و در حمایت از فلسطین فریاد سر می‌دهند و به قول مقام معظم رهبری دشمنان که می‌گویند این کار ایران است، حمایت از فلسطین در لندن حتماً کار بسیج لندن است.

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اینکه امروز شاهد شهادت کودکان زیادی در بمباران‌های اسرائیل هستیم، افزود: هر وقت در سازمان ملل قطعنامه‌ای بر علیه اسرائیل صادر می‌شود آمریکا و انگلستان وتو می‌کنند.

وی گفت: تا وقتی که رژیم صهیونیستی وجود دارد ما آرامش نداریم و امیدواریم این رژیم منحوس و کودک‌کش از صحنه روزگار شود.

حسینی افزود: باید مراقب فرهنگ و عزت خود باشیم، اگر فرهنگ عمومی در مسیر غلط حرکت کرد عزت و شرافیت در جامعه از بین می‌رود و لگد مال می‌شود.

کد خبر 701220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.