تجلیل از جوان‌ترین مدال‌آور کاروان ایران در مسابقات پاراآسیایی هانگژو

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به تجلیل از «امیر ربی» جوان‌ترین مدال‌آور کاروان ایران در مسابقات پاراآسیایی هانگژوی چین، گفت: این افتخارآفرینی نشان‌دهنده غیرت، پشتکار و تعهد به وطن است.

هوشنگ نظری‌پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز گذشته یازدهم آبان‌ماه از «امیر رَبّی خوراسگانی» به‌عنوان جوان‌ترین مدال‌آور کاروان ورزشی ایران در مسابقات پاراآسیایی هانگژوی چین تجلیل و قدردانی شد.

وی افزود: این افتخارآفرینی نشان‌دهنده غیرت، پشتکار و تعهد به وطن است که موجب می‌شود یک نفر پس از گذشت روزها دوری از خانواده و صرف زمان طولانی برای تمرین در اردوهای مختلف از آسایش خود بگذرد تا پرچم مقدس کشور خود را در سطح بین‌المللی به اهتزاز در آورد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ضمن قدردانی از زحمات پدر و مادر این ورزشکار ملی خاطرنشان کرد: یکی از عرصه‌های نشان دهنده سربلندی و موفقیت یک ملت در دنیا، زمانی است که ورزشکارانش با رعایت اصول اخلاقی و جوانمردی پس از طی مسیر سخت و دشوار بر قله‌های افتخار می‌ایستند و نشان می‌دهند در طول زندگی هیچ عاملِ بازدارنده‌ای برای کسب موفقیت و افتخارآفرینی برای میهن نمی‌تواند تصمیم و اراده این عزیزان را تحت تأثیر خود قرار دهد.

تجلیل از جوان‌ترین مدال‌آور کاروان ایران در مسابقات پاراآسیایی هانگژو

وی اضافه کرد: بر خود لازم می‌دانیم که از مدال‌آوران و قهرمانان شایسته در هر رشته‌ای که موجب سربلندی کشور عزیزمان در عرصه‌های مختلف هستند، تجلیل و قدردانی کرده و در حد بضاعت درخواست‌ها و نیازهای آنان را برآورده کنیم.

به گزارش ایمنا، امیر ربّی خوراسگانی با ۱۸ سال سن به‌عنوان جوان‌ترین مدال آور کاروان ورزشی ایران موفق به کسب دو نشان نقره انفرادی و تیمی و کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات پاراآسیایی هانگژوی چین شده بود و سه‌شنبه دهم آبان ماه در میان استقبال گرم مردم و مسئولان پس از ورود به اصفهان ابتدا با حضور در گستان شهدا به مقام شامخ شهدای بزرگوار ادای احترام کرد.

این جوان مدال‌آور و عضو تیم ملی شطرنج کشور تاکنون ۴۲ مدال رنگارنگ در مسابقات مختلف استانی، کشوری و بین‌المللی به دست آورده است و قبل از مسابقات هانگژو تصمیم گرفت خوش‌رنگ‌ترین مدال این مسابقات را به آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) تقدیم کند که این کار را انجام داد.

کد خبر 701195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.