فرودگاه سقز با یک پرواز در هفته کار خود را آغاز می‌کند

وزیر راه و شهرسازی گفت: فرودگاه سقز با یک پرواز در هفته کار خود را آغاز می‌کند و در آینده تعداد پروازهای این فرودگاه افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد بذرپاش امروز _جمعه دوازدهم آبان_ در آئین افتتاح فرودگاه سقز که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار کرد: فرودگاه سقز در دولت قبلی با ۶۰ الی ۷۰ درصد به صورت ناقص افتتاح شده بود که کاری درست نبود.

وی افزود: ایمنی پروازها اصل اساسی است به همین دلیل تکمیل این فرودگاه برای ما در اولویت قرار داشت.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: فرودگاه سقز با یک پرواز در هفته کار خود را آغاز می‌کند و در آینده تعداد پروازهای این فرودگاه افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: شرایط جوی این منطقه مقداری کار را سخت کرده بود و امروز هم وجود مه باعث موجب چند ساعت تأخیر پرواز در این فرودگاه شد.

بذرپاش تصریح کرد: این فرودگاه نقش اساسی در پروازهای تجاری داشته و در مسائل پدافند غیرعامل نیز می‌تواند در صورت نیاز به عنوان جایگزین فرودگاه سنندج مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فرودگاه سقز نقش مکمل حمل و نقلی ما را دارد و امروز هم اولین پرواز به مقصد تهران در آن انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، رئیس‌جمهور و وزیران دولت از روز پنجشنبه در قالب دومین سفر استانی به استان کردستان سفر کرده‌اند که در این سفر دو روزه تعدادی از پروژه‌های کلان همچون راه‌آهن سنندج - همدان و فرودگاه سقز به بهره‌برداری رسیدند.

کد خبر 701189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.