آخر هفته تلخ برای بالانشینان/مدعیان صدر جدول را پس زدند!

هفته نهم لیگ برتر درحالی روز گذشته برگزار شد که مدعیان قهرمانی صدر جدول را به یکدیگر تعارف کرده و موفق به پیروزی برابر حریفانشان نشدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز اول هفته نهم لیگ برتر روز گذشته پنج‌شنبه ۱۱ آبان با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد. تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت، استقلال در قزوین مهمان شمس آذر بود و سپاهان از ملوان مهدی تارتار پذیرایی کرد. از طرف دیگر تراکتور با شاگردان رحمتی در نساجی دیدار کرد و ذوب‌آهن نیز به مصاف آلومینیوم در اراک رفت.

روز تلخ سپاهان تکمیل شد؛ ۳۴۹۸ روز بدون برد برابر ملوان

تا پیش از برگزاری دیدار ملوان و سپاهان این شاگردان مورایس بودند که بیش از سه هزار روز طعم پیروزی را برابر ملوان نچشیده بودند، ملوانی‌ها فصل پیش از عوامل مهم از دست رفتن قهرمانی سپاهان به شمار می‌رفتند و روز گذشته نیز با استفاده از ضعف‌های طلایی‌پوشان در خط دفاع بار دیگر با دست پر به انزلی بازگشتند. البته نباید از عملکرد خوب شاگردان تارتار در این فصل از رقابت‌های لیگ گذشت. این تیم با کسب ۴ برد، ۳ مساوی و ۲ باخت در جایگاه سوم رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد. ملوان هفته گذشته نیز پرسپولیس را در انزلی متوقف کرد و این هفته هم سپاهان را شکست داد تا برخلاف تصور اگر عملکرد آنها تداوم داشته باشد یکی از مدعیان این فصل از رقابت‌ها لقب بگیرد. شب گذشته درحالی روز تلخ شاگردان مورایس تکمیل شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا رای نهایی خود را درخصوص دیدار الاتحاد صادر و سپاهان بازنده این دیدار اعلام شد.

آخر هفته تلخ برای بالانشینان/مدعیان صدر جدول را پس زدند!

پرسپولیس و تساوی غیرمنتظره دقایق پایانی

پرسپولیس دیگر تیم بالانشین لیگ درحالی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که ابتدا این تیم ویسی بود که از قرمزپوشان با یک گل پیشی گرفت اما آنها در نیمه دوم به بازی برگشته و درنهایت تا دقایقی قبل از پایان بازی کامبک زدند. درحالی که این مسابقه نیز به پایان خود نزدیک بود تیم صنعت نفت توانست نتیجه را به تساوی کشانده و با یک امتیاز ارزشمند به خانه بازگردد. البته پس از این دیدار صحبت‌هایی درخصوص گل تیم آبادانی از سوی کارشناسان داوری مطرح شد که باید دید درنهایت آیا این گل صحیح بوده یا توپ بازی به طور کامل از خط دروازه نگذشته است. البته حواشی این دیدار به عملکرد تیم داوری محدود نشد و در نشست خبری پس از مسابقه درگیری لفظی یحیی و نکونام بالا گرفت. به نوعی که گل محمدی در پاسخ به صحبت‌های نکونام اظهار کرد: شروع‌کننده قضیه ایشان بود و من جواب کسی که بلد نیست و هنوز یاد نگرفته به بزرگترش احترام بگذارد را نمی‌دهم. همین جا موضوع را تمام شده می‌دانم. امیدوارم که فوتبالی‌ها بتوانند یاد بگیرند که احترام بگذارند. این موضوعی است که باید خیلی به آن توجه کرد. موضوعی که در فوتبال ما کمتر به آن پرداخته شد.

آخر هفته تلخ برای بالانشینان/مدعیان صدر جدول را پس زدند!

استقلال و جاماندن دو امتیاز در قزوین

تیم استقلال دیگر تیم حاضر در کورس قهرمانی لیگ امسال با تیم تازه لیگ‌برتری شده شمس آذر رقابت کرد. شمس آذر با هدایت سعید دقیقی نتایج قابل قبولی را کسب کرده و موفق به توقف برخی مدعیان نیز شده است. این دیدار در شرایطی پیگیری شد که شاگردان نکونام توانست دوبار از حریف خود پیشی بگیرد اما درنهایت شمس آذر به بازی برگشت و دو امتیاز مهم آبی‌ها در قزوین جاماند. با این حال شاگردان نکونام با انجام ۸ بازی و کسب ۱۹ امتیاز در صدر جدول لیگ قرار دارند.

آخر هفته تلخ برای بالانشینان/مدعیان صدر جدول را پس زدند!

از ذوب‌آهن ربیعی تا برد تراکتور برابر حریف آسیایی

تیم ذوب‌آهن مهمان آلومینیوم بود و درحالی که می‌توانست در همان نیمه اول از حریف جلو بیفتد اما سجاد آشوری پنالتی بدست آمده بری تیمش را از دست داد تا در ادامه مسابقه کفه ترازو به سمت رقیب باشد؛ اما حواشی این بازی به پایان بازی هم رسید و درگیری مربی آلومینیوم و نادر محمدی بازیکن ذوب‌آهن منجر به اخراج منجیق گاندوها شد تا ذوب‌آهن که در ۲۰ دقیقه پایانی مسابقه به بازی برگشته بود تا نتیجه را به نفع خود تمام کند درنهایت این دیدار با تقسیم امتیازات دو تیم به پایان برسد. از سوی دیگر در بازی تیم‌های نساجی و تراکتور شاگردان خمز شرایط بحرانی نساجی را تکمیل کرده و با سه گل نماینده قائمشهر را بدرقه کردند. باید دید در هفته‌های پیش رو مهدی رحمتی به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد یا خیر.

کد خبر 701180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.