تبیین ۱۳ آبان با رویکرد بصیرت‌افزایی مانع از تحریف اذهان نوجوانان و جوانان می‌شود

فرماندار شهرستان نایین گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان با رویکرد بصیرت‌افزایی برای دانش‌آموزان به صورت ویژه تبیین شود تا فکر و ذهن نوجوان و جوان ما دستخوش تحریف دشمن نشود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری نائین، محمد کریمی در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان و جلسه شورای ترویج فرهنگ و ایثار شهادت این شهرستان اظهار کرد: موضوع ۱۳ آبان و همچنین سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و فلسفه این ایام باید برای دانش‌آموزان به صورت ویژه تبیین شود تا فکر و ذهن نوجوانان و جوانان ما دستخوش تحریف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران قرار نگیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با رویکرد اقناع‌سازی و بصیرت‌افزایی برای جوانان و نوجوانان برگزار شود.

فرماندار شهرستان نائین با اشاره به دستور کار بعدی این جلسه در خصوص برنامه‌ریزی روز حماسه و ایثار شهرستان نائین گفت: با توجه به اینکه ۱۲ نفر از فرزندان برومند این شهرستان در روز ۱۱ آبان ماه ۱۳۶۱ در عملیات محرم به فیض شهادت رسیدند، این روز به عنوان روز حماسه و ایثار شهرستان نائین نامگذاری شده است و با عنایت به قرار گرفتن این روز در هفته بسیج دانش‌آموزی، اجرای برنامه‌های مرتبط با این روز و برگزاری یادواره‌های شهدا در مدارس در راستای جهاد تبیین بسیار بااهمیت است.

وی افزود: تجلیل از خانواده شهدا و همچنین جانبازان عملیات محرم نیز در دستور کار بنیاد شهید و سایر ادارات قرار گیرد و این روز در شهرستان نائین به صورت خاص باید بروز و ظهور پیدا کند.

کریمی با اشاره به برگزاری برنامه ویژه شهرستانی برای روز حماسه و ایثار شهرستان خواستار دعوت از اقشار مختلف از سوی ادارات مربوطه به ویژه پایگاه‌های بسیج و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شد.

کد خبر 701165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.