امروز در سایه وحدت شیعه و سنی، مردم به کردستانی پیشرفته فکر می‌کنند

رئیس‌جمهور امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهیدان و مجاهدت‌های نیروهای مسلح دانست و گفت: امروز در سایه این امنیت و همچنین وحدت مثال‌زدنی شیعه و سنی در کردستان، مردم استان به کردستانی پیشرفته فکر می‌کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه‌_ یازدهم آبان‌ماه_ در ادامه برنامه‌های روز اول سفر استانی خود به استان کردستان، در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدای این استان، ضمن گرامیداشت یاد و نام همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و همچنین شهدای مظلوم جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه؛ آرامش، امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهیدان و تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور دانست و افزود: امروز در سایه این امنیت و همچنین وحدت مثال‌زدنی شیعه و سنی در کردستان، مردم این استان به کردستان پیشرفته فکر می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به رشد و بالندگی استان کردستان در تولید، علم و فرهنگ گفت: دشمنان و بدخواهان که این رشد و بالندگی کردستان را برنتابیدند، با توطئه‌گری و فتنه‌انگیزی در اغتشاشات سال گذشته امنیت و وحدت استان را نشانه رفتند، اما مردم ولایت‌مدار کردستان با همدلی و همگرایی بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشتند.

رئیس‌جمهور، خانواده معظم شهدا را پرچم‌های برافراشته ایثار و شهادت در جای‌جای کشور توصیف و بر ضرورت انتقال پیام شهدا به عصرها و نسل‌ها به‌ویژه نسل جوان کشور تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات فجیع و هولناک رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: امروز خون شهدای مظلوم غزه بیدارگر وجدان‌های بشری شده و مهر تأییدی بر مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در حقانیت مردم مظلوم فلسطین و جنایتکاری رژیم غاصب صهیونیستی است، ما تردید نداریم که در این نبرد ایمان و استکبار قطعاً ایمان پیروز خواهد شد.

پیش از سخنان رئیس‌جمهور فرزند یکی از شهدای پیشمرگ مسلمان استان کردستان و همسر شهید بروجردی از فرماندهان فاتح این استان در دوران دفاع مقدس دقایقی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

به گزارش ایمنا، رئیس‌جمهور و تعدادی از وزیران و اعضای کابینه دولت در قالب دومین سفر استانی، امروز و فردا مهمان مردم استان کردستان هستند.

کد خبر 701161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.