بردن سپاهان در اصفهان کار هر تیمی نیست/ باید خودمان را باور کنیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: بردن سپاهان در اصفهان کار هر تیمی نیست.باخت‌های سپاهان را به یاد ندارم، تیم بسیار قدرتمندی است اما در کل به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم از هواداران ملوان تشکر می‌کنم زیرا راه زیادی را تا اصفهان آمده‌اند، قطعاً حضورشان تأثیرگذار بود.

وی ادامه داد: چیزی باارزش تر از این نیست که امشب در انزلی جشن برپاست، قبل از بازی این را به بازیکنان گفتم و خوشحال هستم که انزلی شبی رویایی را خواهد داشت مثل خیلی از شب‌ها که تیم بازی را می‌برد و هواداران برای جشن به خیابان‌های انزلی می‌آیند.

تارتار افزود: به حقمان رسیدیم، اگر برنده این دیدار نمی‌شدیم ناراحت می‌شدیم. بردن سپاهان در اصفهان کار هر تیمی نیست، باخت‌های سپاهان را به یاد ندارم، تیم بسیار قدرتمندی است اما در کل به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. به بازیکنان خودمان تبریک می‌گویم. روز خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم‌.

سرمربی تیم ملوان تصریح کرد: ما بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داریم، من یک‌بار دیگر از آقای قلعه‌نویی درخواست می‌کنم که تلاش بازیکنان ما را ببیند، ملوان این شایستگی را دارد که در تیم ملی نماینده داشته باشد، هم تیم ملی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند، هم بازیکنان به حقشان برسند، این یک‌دلی که ما در تیممان داریم، برگ برنده ما است. از همه مهم‌تر، هوادارانی هستند که به انرژی و انگیزه می‌دهند. آن‌ها عاشق تیمشان و بهترین هستند، که همین موضوع، مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده، به طوری که شبانه‌روز برای موفقیت این باشگاه تلاش می‌کنیم.

تارتار در خصوص از دست دادن موقعیت‌های گلزنی توسط بازیکنان ملوان هم گفت: این موضوع به باور بازیکنانم برمی‌گردد، ما باید خودمان را باور کنیم، قبل از بازی هم این نکته را به بازیکنانم گوشزد کردم، وقتی می‌توانیم مقابل تیم‌های بزرگ با کیفیت و با برنامه بازی کنیم. نیاید سطح توقعات از ما بالا برود، اما می‌توانیم با تیم‌های بزرگ رقابت کنیم‌.

تارتار در پایان گفت: وقتی باران بارید، خوشحال شدم، ما با این شرایط عادت داریم، اما به هر حال بازیکنان سپاهان هم میدان‌دیده هستند، خود باشگاه سپاهان هم معمولاً قبل از هر بازی به چمن آب می‌دهند، پس این یعنی آن‌ها هم با این شرایط آشنا هستند.

کد خبر 701140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.