ششمین جشنواره انار شهرضا در پایتخت انار ایران افتتاح شد

بخشدار مرکزی شهرستان شهرضا گفت: برای ششمین سال متوالی، جشنواره انار شهرضا در روستای امامزاده شاه سیدعلی اکبر (ع) به عنوان پایتخت انار ایران افتتاح شد.

حیدر محمدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای ششمین سال متوالی، جشنواره انار شهرضا در روستای امامزاده شاه سیدعلی اکبر (ع) به عنوان پایتخت انار ایران افتتاح شد.

وی ادامه داد: ۱۵۰ غرفه عرضه محصولات انار و فرآورده‌های آن، صنایع دستی، مواد غذایی و سوغات شهرهای مختلف کشور در این جشنواره پیش‌بینی شده است.

بخشدار مرکزی شهرستان شهرضا افزود: در ایام این جشنواره، برنامه‌های مختلفی مانند پخت سمنوی سنتی شهرضا، ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای، دعای کمیل و ندبه، همایش دوچرخه سواران، اجرای موسیقی زنده و تجلیل از کشاورزان و صنعتگران نمونه شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این جشنواره، مراسم بزرگداشت آیت‌الله محمد علی نجفی از مفاخر و عالمان شهرضا است که در روز دوم این جشنواره در محل امامزاده شاه سید علی اکبر (ع) برگزار خواهد شد.

محمدی افزود: ششمین جشنواره انار شهرستان شهرضا از ۱۱ تا ۱۹ آبان ماه، در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

کد خبر 701129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    1 1
    خیلی جالب و دیدنی نیست اگه امکانش هست دیدن فرمایید