۱۲۰۰ نومعلم سوگند معلمی یاد کردند

گردهمایی «نسل تحول آفرین»، با حضور ۱۲۰۰ نومعلم عرصه تعلیم و تربیت استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، معلمان جدید الورود کرمانشاهی، امروز پنجشنبه _یازدهم آبان_ در مراسمی که با حضور محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه و معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزشی برگزار شد، سوگندنامه معلمی قرائت کردند و تعهد دادند در جهت پرورش دانش آموزان موفق و کارآمد و متعهد کوشا باشند.

بر اساس این گزارش، در سال تحصیلی جدید حدود ۱۲۰۰ معلم جدیدالورود در قالب آزمون ماده ۲۸ و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به مجموعه آموزش و پرورش استان اضافه شده‌اند.

سلمان محمدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی و دوره‌های ضمن خدمت برای معلمان در طول سال تحصیلی، گفت: تلاش خواهیم کرد تا توانمندی معلم‌ها را در این دوره‌های تخصصی بالا ببریم.

وی در ادامه با بیان اینکه استان کرمانشاه قریب ۳۷۰ هزار دانش آموز دارد، گفت: دانش آموزان استان کرمانشاه در ۴۰۰۰ مدرسه و ۱۵ هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

محمدی با بیان اینکه استان کرمانشاه حدود ۳۰ هزار معلم بازنشسته دارد، افزود: هم اکنون قریب ۲۶ هزار فرهنگی عهده دار امر تعلیم و تربیت دانش آموزان استان کرمانشاه هستند.

کد خبر 701113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.