رئیس‌جمهور از نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین کردستانی بازدید کرد

رئیس‌جمهور امروز (پنجشنبه) در سفر استانی خود به کردستان، از نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین این استان در شهر سنندج بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، بعدازظهر امروز _پنجشنبه یازدهم آبان_ در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان کردستان از نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین این استان در شهر سنندج بازدید کرد.

این نمایشگاه در بخش‌های مختلف صنایع دستی، جهاد دانشگاهی و پارک‌های علم و فناوری شامل محصولاتی از جمله گلیم‌بافی، صنایع غذایی، دارویی، کشاورزی و همچنین دستاوردهای بانوان کارآفرین کردستانی در ساخت نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مالی، فنی و مهندسی برگزار شده است.

آیت‌الله رئیسی در جریان بازدید از این نمایشگاه دقایقی با غرفه‌داران به گفتگو پرداخت و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

رئیس‌جمهور کشورمان امروز در سفر دو روزه خود به استان کردستان، پروژه راه‌آهن سنندج - همدان را افتتاح و در میدان آزادی شهر سنندج نیز با مردم این شهرستان دیدار کرد.

افتتاح فرودگاه سقز هم یکی دیگر از پروژه‌های کلانی است که به همت دولت سیزدهم به سرانجام رسیده است و هم‌زمان با این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

سدهای چراغ ویس سقز، سیازاخ دیواندره، امیرآباد و رمشت در کامیاران و اراضی پایاب سد گاران مریوان نیز در سفر رئیس‌جمهور به کردستان افتتاح خواهد شد و پروژه‌های تصفیه‌خانه آب شهر دیواندره، سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری بانه و پست ۶۳.۲۰ کیلوولتی سنندج نیز هم‌زمان با این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 701097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.