نظرات دانش‌آموزان در بسیاری از تصمیم‌گیری‌های کشور اجرا می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در بسیاری از تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها، نظرات دانش‌آموزان و تشکل‌های دانش‌آموزی اجرایی و عملیاتی می‌شود که از جمله این اتفاقات می‌توان به برگزاری جشنواره شهر هوشمند و انعکاس و ارسال حدود یک هزار میلیارد نظر از قشر دانش‌آموزان به شهرداری اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _پنجشنبه یازدهم آبان_ در نشست صمیمانه وزیر آموزش و پرورش با نمایندگان دانش‌آموزان استان اصفهان، ضمن خوشامدگویی به دانش‌آموزان و تمدن‌سازان نوین اسلامی، اظهار کرد: دانش‌آموزان ۳۶ هزار الگوی گرانقدر تحت عنوان شهدا دارند و الگوهای مذکور، الگوهای بسیار مناسبی برای این قشر هستند.

وی افزود: در بسیاری از تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها، نظرات دانش‌آموزان و تشکل‌های دانش‌آموزی اجرایی و عملیاتی می‌شود که از جمله این اتفاقات می‌توان به برگزاری جشنواره شهر هوشمند و انعکاس و ارسال حدود یک هزار میلیارد نظر از قشر دانش‌آموزان به شهرداری اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: تعداد بسیاری از دانش‌آموزان حاضر در تشکل‌های دانش‌آموزی، طی سال گذشته به خیل عظیم معلمان پیوستند و امید است سایر افراد نیز در راستای افسری تمدن نوین اسلامی یعنی معلمی قدم بردارند.

کد خبر 701086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.