اختصاص ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه تالار مرکزی سنندج + فیلم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای تکمیل پروژه فرهنگی هنری تالار مرکزی شهر سنندج، در سفر امروز رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان کردستان، ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی امروز _پنجشنبه یازدهم آبان_ در سفر به استان کردستان و بازدید از تالار مرکزی شهر سنندج اظهار کرد: برای تکمیل پروژه عظیم فرهنگی هنری تالار مرکزی شهر سنندج در سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان کردستان، ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

وی افزود: تا دو سال آینده این پروژه برای اصحاب فرهنگ و هنر استان فرهنگی کردستان تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر خود به کردستان، امروز از کتابخانه‌های عمومی امام خامنه‌ای و فردوسی در شهر سنندج نیز بازدید به عمل آورد.

محمدمهدی اسماعیلی همچنین ضمن دیدار با هنرمند نامی و دارای درجه هنری «عبدالرحمن غوثی»، با اهدای لوح تقدیر از سال‌ها تلاش و کوشش این هنرمند عرصه موسیقی عرفانی شهر سنندج قدردانی کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه او امروز دیدار مردمی نیز با مردم شهر سنندج در پیاده راه فردوسی داشتند و از نزدیک با مردم این شهر به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش ایمنا، رئیس‌جمهور و تعدادی از وزیران و اعضای کابینه دولت در قالب دومین سفر استانی، امروز و فردا مهمان مردم استان کردستان هستند.

کد خبر 701085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.