مسئله فلسطین، آزمون الهی از بشریت است

استاندار اصفهان گفت: مردم ایران اسلامی به‌عنوان جامعه موحدی که از ابتدا نگران بودیم ظلمی علیه مظلومی روا نشود، باید نسبت به مردم مظلوم فلسطین متفاوت‌تر از گذشته به صحنه بیاییم و در گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی ۱۳ آبان با حضور حماسه‌ساز خود، تجلی اراده ملت را به رخ جهانیان بکشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، امروز _پنجشنبه، یازدهم آبان_ سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان شاهین شهر و میمه، ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه و پیروزی‌های جبهه مقاومت، اظهار کرد: همه ما در پی جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونسیتی دچار تألم و تأثر هستیم و مسائل غزه قلب هر انسانی را بی‌تاب کرده است.

وی ادامه داد: در ایالت‌های مختلف کشور حامی و برنامه‌ریز جنایات رژیم صهیونیستی مردم علیه این جنایات فریاد آزادگی سر می‌دهند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در دانشگاه‌های معتبر و بزرگ دنیا این عمل آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست مورد اعتراض و راهپیمایی قرار گرفته است.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به اینکه آزادگی مردم جهان نشان می‌دهد انسانیت در دنیا زنده است، خاطرنشان کرد: تجمعات عظیمی برای رفع ظلم در دنیا می‌شود ما نیز در جمهوری اسلامی به عنوان جامعه موحدی که از ابتدا نگران بودیم ظلمی علیه مظلومی روا نشود، باید نسبت به مردم مظلوم فلسطین متفاوت‌تر از گذشته به صحنه بیاییم و در گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی ۱۳ آبان با حضور حماسی‌ساز، تجلی اراده ملت را به رخ جهانیان بکشیم.

مرتضوی ادامه داد: یکی از سؤالاتی که در روز حساب از ما پرسیده می‌شود، نحوه واکنش ما نسبت به ظلم روا شده به مردم غزه و فلسطین است.

وی تصریح کرد: امروز مسئله فلسطین، آزمون الهی از بشریت است در این راستا باید موضع خود را روشن کنیم.

استاندار اصفهان اضافه کرد: هر فرد به هر نحوی که می‌تواند با قلم، قدم، سخن و به هر شیوه بایستی موضع خود را در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام کند.

وی در خصوص سفرهای شهرستانی اظهار کرد: این سفرها با برنامه‌ریزی‌های متعدد مدیران و مسئولان شهرستان و استان برنامه‌ریزی می‌شود و در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، زیرساختی و … تلاش می‌شود برنامه منسجمی تدوین و در موعد مقرر اجرا شود.

وی گفت: برنامه سفر از پیش از طلوع خورشید آغاز می‌شود و تا پاسی از شب نیز ادامه می‌یابد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: در جریان این سفر بازدید از پروژه‌های مختلف شهرستان و جلسات متعدد برنامه‌ریزی می‌شود که یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در هر شهرستان دیدار و ملاقات مردمی است.

مرتضوی افزود: همچنین در جریان این سفرها در رابطه با مسائل مختلف شهرستان، استان و کشور یا نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان مقصد صحبت و گفتگو می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اثر اصلی این جلسات نگاه و فکری است که از جامعه مردمی به ذهن مسئولان منتقل می‌شود و در تصمیم‌گیری‌ها اثرگذار خواهد بود.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به فتنه‌گری‌های آمریکا در جنایت‌های رژیم صهیونسیتی، گفت: در غزه هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد از این رو جلسات شورای عالی رژیم صهیونیستی نمایندگان آمریکا حضور دارند.

مرتضوی افزود: طبق مستندات در بسیاری از جبهه‌ها اقداماتی که علیه مردم غزه می‌شود توسط آمریکا انجام می‌شود.

وی متذکر شد: این بار دیگر آمریکا نتوانست از پشت پرده حمایت کند و سپس به‌عنوان واسطه‌گر به میدان بیاید، در طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی درهم شکست و آمریکا شخصاً وارد شد.

کد خبر 701080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.