تعویض ناگهانی دروازه‌بان اول ذوب‌آهن/ فرعباسی به‌علت مصدومیت درون چارچوب نیست؟

حبیب فرعباسی دروازه‌بان اول ذوب‌آهن باوجود نداشتن هیچ‌گونه مصدومیت، برای دومین بازی پیاپی جای خود را به پارسا جعفری داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _پنج‌شنبه یازدهم آبان‌ماه_ تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته نهم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه امام خمینی اراک بایکدیگر مصاف کردند و ۱۵ دقیقه از این دیدار تاکنون سپری شده است.

نکته جالب‌توجه و شاید عجیبی که درخصوص تیم فوتبال ذوب‌آهن برای این دیدار وجود دارد، فیکس بودن پارسا جعفری دروازه‌بان جوان گاندوها برای دومین بازی پیاپی است. آن‌هم در شرایطی که حبیب فرعباسی به‌عنوان دروازه‌بان نخست سبزپوشان طی سه‌فصل اخیر همواره در ۹۰ درصد بازی‌ها درون چارچوب می‌ایستاد.

حال مسئله اینجاست که ابراهیم صادقی دستیار محمد ربیعی در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن مقابل تراکتور عنوان کرد حبیب فرعباسی مصدوم است و به‌همین دلیل در برابر تراکتور بازی نخواهد کرد. با این وجود حبیب فرعباسی هیچ‌گونه مشکلی برای بازی‌کردن ندارد و هم بازی قبل و هم بازی امروز روی نیمکت ذوبی‌ها نشسته است.

قاعدتاً اگر حبیب فرعباسی مصدوم بود محمد ربیعی وی را درون لیست نمی‌گذاشت و یک دروازه‌بان دیگر را به‌جای فرعباسی در لیست قرار می‌داد تا چنانچه پارسا جعفری مصدوم و یا از زمین اخراج شد بتواند یک دروازه‌بان سالم را به درون زمین بفرستد.

اینکه محمد ربیعی سعی بر این دارد تا به دروازه‌بان دیگر خود فرصت دهد یک‌طرف ماجراست و طرف دیگر هم به اشتباهات حبیب فرعباسی در بازی‌های گذشته برمی‌گردد که باعث شد سرمربی گاندوها برای تنبیه وی، حبیب را نیمکت‌نشین کرده و به گلر جایگزین وی میدان دهد.

کد خبر 701071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.