معاینه چشم بانوی دهگلانی توسط وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (پنجشنبه) در حین بازدید از بیمارستان شهدای شهرستان دهگلان، چشم یک بانوی ساکن این شهر را معاینه کرد و قرار است فردا او را مورد عمل جراحی قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز _پنجشنبه یازدهم آبان_ در سفر خود به استان کردستان همزمان با سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت، حین بازدید از بیمارستان شهدای دهگلان، چشم بانوی دهگلانی را معاینه و به فراهم کردن مقدمات عمل جراحی وی در بیمارستان کوثر سنندج توصیه کرد.

وزیر بهداشت قرار است فردا جمعه، چشمان این بانوی دهگلانی را در بیمارستان کوثر سنندج مورد عمل جراحی قرار دهد.

عین‌اللهی در سفر امروز خود به استان کردستان، ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرهای مختلف این استان را به ارزش بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال افتتاح کرد که راه‌اندازی آنژیوگرافی دوم و بخش توموتراپی بیمارستان توحید سنندج، توسعه اتاق‌های عمل و راه اندازی بخش MRI بیمارستان شهید بهشتی قروه و افتتاح چندین باب خانه بهداشت، پایگاه سلامت، مرکز جامع سلامت و آزمایشگاه از جمله پروژه‌هایی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

بازدید از پردیس و پروژه‌های ساخت دانشکده‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان و همچنین نشست هیئت رئیسه این دانشگاه با وزیر و معاونان وزارت بهداشت به منظور بررسی توانمندی‌ها و مشکلات سلامت این استان از دیگر برنامه‌های این سفر ۲ روزه وزیر بهداشت است.

به گزارش ایمنا، رئیس‌جمهور و تعدادی از وزیران و اعضای کابینه دولت در قالب دومین سفر استانی، امروز و فردا مهمان مردم استان کردستان هستند.

کد خبر 701069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.