محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ آبان در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی مقطعی در سطح شهر اصفهان و دیگر شهرستان های استان به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، اصغر زارع اظهار کرد: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم ویژه این روز پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت‌هایی را به صورت مقطعی در اصفهان و شهرستان‌های استان برای تردد خودروها در مسیرهای منتهی به محل مراسم اعمال می‌کند.

وی افزود: از ساعت هشت روز سیزدهم آبان‌ماه تا زمان پایان مراسم محدودیت‌هایی به صورت مقطعی در مسیرهای منتهی به میدان امام خمینی (ره) از سمت میدان امام حسین (ع)، استانداری و چهارراه شکرشکن اعمال و از تردد خودروها در این مسیرها جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مشابه این محدودیت ترافیکی افزون بر شهر اصفهان در مسیرهای تعیین شده برای راهپیمایی و تجمع در تمام شهرستان‌های استان نیز اعمال می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم مانند همیشه با مأموران پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و از مسیرهای جایگزین برای تردد خود استفاده کنند.

کد خبر 701057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.