دستگاه‌های ملی از کشاورزان حمایت کنند/ راه‌اندازی مرکز غربالگری قطعات الکترونیکی در کرمان

استاندار کرمان گفت: بخش زیادی از معیشت و زندگی مردم مناطق شرقی و جنوبی استان کرمان وابسته به کشاورزی است‌ و دستگاه‌های ملی باید از آن‌ها حمایت کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _پنج‌شنبه یازدهم آبان_ در دیدار با معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: بخش زیادی از معیشت و زندگی روزمره مناطق شمالی، شرقی و جنوبی استان کرمان وابسته به کشاورزی است‌، علاوه بر اینکه وظیفه تولید ملی و امنیت غذایی کشور را نیز دارند.

وی با بیان اینکه آموزشگاه‌ها و پژوهشکده‌های متعددی در استان وجود دارد که می‌طلبد با همراهی دستگاه‌های ملی، بحث امنیت غذایی، مبارزه با آفات و جلوگیری از خسارت گسترده در بخش کشاورزی را مورد توجه قرار دهند، افزود: زندگی صدها هزار نفر در استان کرمان به کشاورزی و تولید محصولاتی چون خرما و پسته و ذرت وابسته است و وزارتخانه و دستگاه‌های ملی باید پشتیبانی‌های لازم را از کشاورزان داشته باشند.

ذبیح‌اله حسن‌شاهی معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در این دیدار اظهار کرد: برنامه‌های تکلیفی سازمان پدافند غیرعامل در استان کرمان به خوبی در حال اجرا است و کرمان جزو سه استان برتر در این حوزه محسوب می‌شود.

وی از توافق با سه شرکت مس سرچشمه، گل‌گهر و مس شهربابک برای راه‌اندازی مرکز غربالگری قطعات الکترونیکی در کرمان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این مرکز شاهد اتفاق بزرگی در استان و کشور خواهیم بود.

کد خبر 701046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.