امضای ۲۶ تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی با دانشگاه و مراکز اجرایی در اصفهان

رئیس گروه پژوهش مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان گفت: رویداد «شهرگاه» و «یک روز در دانشگاه» از برنامه‌های مدیریت شهر برای توسعه ارتباطات میان دانشگاه و شهرداری است و تاکنون ۲۶ تفاهم‌نامه با دانشگاه و مراکز اجرایی در اصفهان و خارج از این شهر منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیبا هاشمی امروز _پنجشنبه یازدهم آبان‌ماه_ در آئین مبادله تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی میان شهرداری اصفهان و دستگاه‌های اجرایی و مراکز پژوهشی استان اظهار کرد: با تعریف منظومه پژوهشی، بیشتر فعالیت‌های پژوهشی شهرداری از شورای پژوهشی، پروژه‌های پژوهشی تا اتاق فکر و نظر سنجی و حمایت از پایان‌نامه و ارتباط با مراکز علمی و اجرایی و در نهایت مدیریت دانش در آن طراحی شده است.

وی با بیان اینکه شورای پژوهشی شهرداری اصفهان از سال ۱۴۰۰ تشکیل شده است، افزود: هدف از تشکیل این شورا با توجه به آئین‌نامه جدید کشوری که برای آن ابلاغ شده است، سیاست‌گذاری و ایجاد وحدت رویه در فعالیت‌های پژوهشی است.

رئیس گروه پژوهش مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: تاکنون ۲۹ جلسه شورای پژوهش تشکیل و در این راستا ۲۹۲ پروژه بررسی و۱۲۹ پروژه که به خود شهرداری اختصاص دارد، تصویب شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت پروژه‌های پژوهشی فرایند طولانی دارد، افزود: فرایند نیاز سنجی را الکترونیکی کردیم و در ادامه به‌دنبال الکترونیکی کردن کل فرایندها هستیم، البته در حال حاضر شش اتاق فکر شکل گرفته و فعالیت می‌کند، همچنین ۳۰ پروژه نیاز سنجی و رضایت‌سنجی نیز به اتمام رسیده است.

هاشمی با اشاره به حمایت از پایان نامه‌ها به دو صورت حمایت مالی و معنوی گفت: شهرداری اصفهان در مدیریت دانش پیشرو است.

رئیس گروه پژوهش مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: رویداد «شهرگاه» و «یک روز در دانشگاه» از برنامه‌های مدیریت شهر برای توسعه ارتباطات میان دانشگاه و شهرداری است و تا کنون ۲۶ تفاهم نامه با دانشگاه و مراکز اجرایی در اصفهان و خارج از این شهر منعقد شده است.

وی ادامه داد: زمینه همکاری تفاهم‌نامه‌هایی که امروز منعقد می‌شود در زمینه برگزاری دوره آموزشی، سمینار، همایش تخصصی، رویداد علمی و پژوهشی، شکل‌گیری اتاق فکر، استفاده از امکانات و فضاهای آموزشی به صورت متقابل، راه‌اندازی و فعال کردن گروه‌های مشترک تحقیق و توسعه، برگزاری جلسات مشترک و تبادل تجربه است.

کد خبر 701033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.