فراخوان طراحی نشان جایزه جهانی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی، فراخوان طراحی نشان جایزه جهانی امام خمینی (ره) را برگزار می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، جایزه جهانی امام خمینی (ره) برجسته‌ترین جایزه انقلاب اسلامی در عرصه ملی و بین‌المللی است که قرار است با محوریت آثار شاخص و فاخر علمی و اقدامات و فعالیت‌های تأثیرگذار و گسترده فکری و سیاسی - اجتماعی به مؤثرترین اشخاص حقیقی و حقوقی فعال بین‌المللی اهدا شود.

حوزه هنری استادان، هنرمندان و علاقه مندان را به شرکت و همراهی با بخش رقابتی دعوت می‌کنند.

شرایط و مقررات شرکت در این فراخوان به شرح زیر است:

۱- ارسال آثار، تنها از طریق سایت جشنواره artfest.ir صورت می‌گیرد.

۲- ضروری است که هنرمند پیش از ارسال اثر، در سایت جشنواره ثبت نام کرده و شناسه اختصاصی دریافت کند.

۳- آثار به دلیل بین المللی بودن جایزه فقط می‌تواند به صورت آیکونیک (Iconic) یا تصویری (شمایلی) طراحی شود، آثار کالیگرافیک یا خوشنویسانه، تایپوگرافیک یا حروفچینانه از دور رقابت کنار گذاشته خواهند شد.

۴- آثار ضمن داشتن ظرفیت مدال و تندیس باید بتوانند در فرمت هویت بصری جایزه جهانی امام خمینی (قدس سرّه) هم نقش داشته باشند.

۵- محدودیتی در تکنیک و سبک هنری طراحی، ساخت و ارائه نشان جایزه جهانی امام خمینی (قدس سرّه) پیش بینی نشده است.

۶- حقوق مادی اثر یا آثار برگزیده و هرگونه بهره برداری تبلیغاتی و رسانه‌ای از آثار در قالب «جایزه جهانی امام خمینی (قدس سرّه)» به صورت نامحدود، متعلق به سازمان برگزارکننده است و از اثر برگزیده این فراخوان، به عنوان نشان و تندیس اصلی جایزه جهانی بهره برداری خواهد شد.

۷- مسئولیت صحت ادعای مالکیت طرح و نشان به عهده شخصی است که به عنوان صاحب اثر، نسبت به تکمیل فرم شرکت در مسابقه و امضا آن اقدام نموده است.

۸- تصمیم‌گیری در خصوص فرایند تولید و تکثیر نشان و تندیس جایزه جهانی امام خمینی (قدس سرّه) از اثر برگزیده مسابقه، بر عهده دبیرخانه است.

۹- تصاویر ارسالی از طرح با کیفیت مناسب و از زوایای مختلف، (فرمت JPG با رزولوشن ۳۰۰ dpi) ضروری است. (کیفیت، زوایا و نور مناسب تصاویر، در مرحله بازبینی داوری حائز اهمیت است.)

۱۰- توضیح و توجیه کامل طرح پیشنهاد شده به همراه مختصات و مشخصات اثر (جنس اثر، ابعاد اثر، تکنیک ساخت و ….) و دفترچه توجیهی هویت بصری به صورت یک فایل PDFضروری است.

۱۱- شرکت در جشنواره برای عموم هنرمندان آزاد است.

۱۲_ خلق آثار ارسالی می‌تواند به صورت فردی یا گروهی انجام پذیرد. در صورت انجام کار گروهی، نام تمامی افراد باید ذکر شود.

۱۳- حداکثر تعداد آثار ارسالی توسط هر هنرمند، ۳ اثر می‌باشد.

هیئت داوران این فراخوان نیز عبارتند از:

داورانی همچون محمدعلی کشاورز، مسعود نجابتی، مصطفی گودرزی در فراخوان طراحی نشان؛ جایزه جهانی امام خمینی (قدس سرّه) حضور دارند.

گاه‌شمار برنامه:

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و ارسال آثار خود تا ۱۰ آذر ماه اقدام کنند.

داوری:

داوری آثار در تاریخ ۱۲ آذر ماه و معرفی آثار منتخب و برگزیده ۱۵ آذر ماه صورت می‌گیرد.

جوایز:

جوایز فراخوان طراحی نشان؛ جایزه جهانی امام خمینی (قدس سرّه) به شرح زیر است:

نفر اول: دیپلم افتخار و دو سکه تمام بهار آزادی

نفر دوم: دیپلم افتخار و یک سکه بهار آزادی

نفر سوم: دیپلم افتخار و نیم سکه بهار آزادی

فراخوان طراحی نشان جایزه جهانی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

نشانی دبیرخانه:

به گزارش ایمنا، علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری انقلاب اسلامی، طبقه منفی یک، جنب تالار سوره، دبیرخانه مرکزی جشنواره‌ها ارسال کنند. همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن ۹۱۰۸۸۷۱۷- ۰۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر 701011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.