بلاتکلیفی در اعلام نتیجه دیدار سپاهان و الاتحاد / وقتی همه بی‌اطلاع هستند!

در حالی که شب گذشته رای احتمالی نتیجه دیدار برگزار نشده سپاهان و الاتحاد از سوی بعضی رسانه‌ها منتشر شد، مراجع رسمی تا این لحظه واکنشی نسبت به آن نشان نداده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار بود دو تیم سپاهان و الاتحاد عربستان، روز دوشنبه، دهم مهر در ورزشگاه نقش‌جهان برابر یکدیگر صف‌آرایی کنند، اما این جدال به دلیل حاضر نشدن نماینده عربستان در زمین مسابقه برگزار نشد و به همین دلیل تصمیم‌گیری در خصوص نتیجه جدال این دو تیم بر عهده AFC قرار گرفت.

شب گذشته اخباری مبنی بر سه بر صفر شدن نتیجه دیدار سپاهان و الاتحاد در رسانه‌ها منتشر شد که گمانه‌زنی‌های زیادی را در این خصوص ایجاد کرد.

این در حالی است که روز گذشته رئیس فدراسیون عربستان درباره سرنوشت پرونده دیدار برگزار نشده تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان اظهار کرد: منتظر تصمیمات کمیته‌های مربوطه کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این مسئله هستیم، هر تصمیمی گرفته شود، به آن احترام می‌گذاریم و اطمینان بالایی به این کمیته‌ها داریم؛ کمیته‌های AFC مستقل هستند و زمان خود را برای بررسی این موضوع می‌گذارند.

دقایقی پیش نیز اسپورت عربستان به نقل از باشگاه الاتحاد عربستان گفت: باشگاه الاتحاد جده اعلام کرده است درباره سرنوشت دیدار برگزار نشده‌اش با سپاهان در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، نامه رسمی دریافت نکرده است.

همچنین این رسانه عربستانی نوشت: فدراسیون فوتبال عربستان هنوز ابلاغیه رسمی در رابطه با این مسابقه که در رسانه‌ها منتشر شده، دریافت نکرده است.

این اتفاق در شرایطی رقم می‌خورد که نه کنفدراسیون فوتبال آسیا، نه فدراسیون فوتبال کشورمان و نه حتی باشگاه سپاهان در حالی که حدود ۱۲ ساعت از این خبر تأیید نشده می‌گذرد تا این لحظه واکنشی به اخبار منتشر شده در خصوص رأی نهایی این دیدار نشان نداده‌اند و باید دید در نهایت این رأی چه زمانی توسط درگاه‌های رسمی اعلام خواهد شد.

کد خبر 700972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.