پیگیری هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال با چند بازی مهم / جایگاه گیتی‌پسند در صدر محکم می‌شود؟

دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز به‌صورت همزمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته دوازدهم فصل بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز _پنج‌شنبه یازدهم آبان‌ماه_ به‌صورت همزمان از ساعت ۱۶:۰۰ در استان‌های مختلف برگزار می‌شود و تیم‌های بالا و پائین جدول به‌دنبال بهبود شرایط خود هستند.

فولادزرند ایرانیان - سن‌ایچ ساوه

فولاد زرند و سن‌ایچ ساوه دو تیمی هستند که در هفته‌های ابتدایی لیگ عملکرد خوبی نداشتند و باوجود اینکه انتظارات زیادی از آن‌ها می‌رفت شرایط‌شان در جدول قابل باور نبود.
این دو تیم اما دو سه هفته‌ای می‌شود عملکرد بهتری دارند، سن‌ایچ در سه بازی اخیر خود و فولازرند در دو بازی اخیر خود به پیروزی رسیدند تا جایگاه‌شان در جدول را بهبود ببخشند.

مس سونگون ورزقان - گهرزمین سیرجان

حساس‌تررین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در سالن پورشریفی تبریز میان مس سونگون رده دومی و گهرزمین سیرجان رده سومی برگزار می‌شود. شاگردان تقی‌پور که هفته قبل در لحظات پایانی پیروزی مقابل ایرالکو را تجربه کردند در دومین بازی پیاپی خانگی این بار از تیم اوج گرفته گهرزمین پذیرایی می‌کنند.

گهرزمین با شکست دادن مس و کار دشوار نارنجی‌ها در هفته پایانی در اضفهان، می‌تواند به رده دوم جدول برسد و این موضوع، انگیزه‌های شاگردان حسین افضلی را برای رسیدن به سه امتیاز این بازی بالا می‌برد. با توجه به همزمانی این بازی با رقابت تیم تراکتور در لیگ برتر فوتبال، مسی‌ها در تلاش هستند تا ساعت بازی خود را تغییر دهند.

گفتنی است وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با حضور در سالن پورشریفی تبریز از نزدیک عملکرد بازیکنان دو تیم مس سونگون ورزقان و گهرزمین سیرجان را رصد خواهد کرد.

شهرداری ساوه - گیتی‌پسند اصفهان

گیتی‌پسند اصفهان صدرنشین بلامنازع لیگ برتر هم مهمان شهرداری ساوه است. شاگردان محمد کشاورز که با تنها یک تساوی در ۱۱ بازی قبلی، مقتدرانه همه بازی‌ها را برده و صدرنشین هستند دو ایستگاه تا پایان نیم‌فصل اول دارند. این تیم این هفته به ساوه می‌رود تا مقابل تیم سخت‌کوش شهرداری به میدان برود؛ تیمی که کراپ را برده و مس را به شدت اذیت کرده است و این زنگ خطری برای صدرنشین لیگ است.

برای شهرداری ساوه حتی یک امتیاز هم مقابل کهکشانی‌ها غنیمت است با این حال تیم سعید کشاورزی میزبانی دست و پابسته‌ای برای گیتیزن‌ها نیست. گیتی‌پسند که در هفته پایانی نیم فصل مصافی دشوار در ال‌کلاسیکوی فوتسال با مس سونگون دارد در این بازی باید برای رقیب دیرینه خود خط‌ونشان بکشد.

پوشاک‌حافظ ساری - پالایش‌نفت بندرعباس

پوشاک‌حافظ ساری همچنان با مشکلات مالی دست و پنچه نرم می‌کند و این مهم باعث شده تا در بازی‌های اخیر با کمبود بازیکن هم روبه‌رو باشد اما با این حال ساروی‌ها امیدوارند در بازی خانگی و با حمایت تماشاگران در هفته دوازدهم نتیجه خوبی مقابل پالایش نفت بگیرند. شاگردان مهدی نعمتی که در قعر جدول قرار دارند در صورت از دست دادن امتیاز در این بازی، کار بسیار دشواری در نیمه دوم لیگ خواهند داشت.

پالایش‌نفت که از جنوب ایران راهی شمال شده نمی‌خواهد با این سفر طولانی دست خالی به بندر برگردد. آن‌ها که هفته قبل یک برد شیرین را کسب کرده و به نیمه بالای جدول نزدیک شدند حالا امیدوارند مثل اکثر تیم‌ها در ساری دست پر از میدان خارج شوند و اوضاع‌شان در جدول را بهبود ببخشند.

فرش‌آرای مشهد - مقاومت البرز

فرش آرای مشهد در هفته های اخیر کم نوسان ظاهر شده تا با توجه به لغزش سایر رقبا تا رده چهارم جدول صعود کند. شاگردان محسن حسن زاده این فرصت را دارند تا با توجه به بازی بیرون از خانه سفیر و مصاف نسبتاً آسان خودشان با مقاومت البرز، به رده سوم جدول بروند به شرطی که حریف پایین جدولی خود را دست کم نگیرند.

مقاومت البرز در آخرین بازی خارج از خانه خود، مقابل سفیرگفتمان با انگیزه و موفق ظاهر شد و یک امتیاز در خانه تیمی که همه رقبا را برده بود گرفت و حالا آن‌ها با اندیشه نمایش برتری دیگر به مشهد آمده‌اند تا این بار فرش‌آرای مشهد را در خانه‌اش غافلگیر و زمین‌گیر کنند. فرش‌آرا در بازی‌های خانگی موفق نبوده و تنها یک پیروزی داشته است و این اتفاق به نفع شاگردان مهرداد لطفی است.

آناصنعت پاسارگاد قم - کراپ‌الوند ایرانیان قزوین

شاگردان حسین صبوری از شاگردان علی افضل پذیرایی می‌کنند؛ دو تیمی که تاکتیکی و زیبا بازی می‌کنند و با اتکا به بازیکنان خود تماشای بازی آن‌ها لذت‌بخش است. دو تیمی که پرفراز و نشیب ظاهر شده و انتظارات را برآورده نکرده‌اند. هر دو تیم هفته قبل بازی خود را غافلگیرانه و غیرقابل باور واگذار کردند و زخم خورده هستند

آناصنعت در خانه و با پشتوانه تماشاگران خود تیمی شکست‌ناپذیر بوده و تنها تیمی است که موفق به توقف گیتی‌پسند و مس سونگون شده است. با این پشتوانه آنها مصمم هستند تا کراپ را زمین‌گیر کرده و دست خالی به الوند بفرستند. کراپی‌ها که روند خوبی را با افضل در پیش گرفته بودند در دو هفته اخیر دو شکست را تجربه کردند و برای اینکه وارد بحران نشوند باید در قم امتیاز بگیرند.

آلومینیوم اراک - سفیرگفتمان تهران

تیم‌های آلومینیوم اراک و سفیرگفتمان تهران برگزارکننده یکی از بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر هستند. ایرالکو که نتوانسته در این فصل انتظارات را برآورده کند هفته قبل نمایش خوبی در تبریز داشت اما در نهایت قافیه را به تیم پرمهره مس سونگون باخت و حالا شاگردان کردی امیدوار هستند همچون بازی با مس، مقابل سفیرگفتمان هم نمایش خوبی داشته و این بار سه امتیاز را دشت کنند.

سفیرگفتمان تهران در سه هفته اخیر تنها یک امتیاز دشت کرده است؛ البته که از این سه بازی دو دیدار در بیرون از خانه بوده و آن‌ها این هفته هم باید در بیرون از خانه در جست‌وجوی امتیاز باشند با این حال عملکرد نه‌چندان خوب این تیم در بیرون از خانه انگیزه‌های تنها نماینده پایتخت در لیگ برتر را دوچندان کرده تا دومین پیروزی خود را در جایی به‌جز پایتخت کسب کنند.

کد خبر 700958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.