شاهین‌شهر و میمه؛ مقصد بیست‌وششمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان

بیست‌وششمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان به شهرستان شاهین‌شهر و میمه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست و ششمین سفر شهرستان استاندار اصفهان به شهرستان شاهین شهر و میمه امروز _پنجشنبه یازدهم آبان‌_ انجام شد. در جریان این سفر یک‌روزه، سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان ضمن حضور در گلزار شهدای و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان شهرستان شاهین‌شهر و میمه، ضمن بهره‌برداری از سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه و افتتاح زمین چمن ورزشگاه ملت و پروژه‌های عمرانی شهر وزوان، از ارگ تاریخی مورچه خورت، جاده شهر گرگاب، کتابخانه عمومی گز، پروژه نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر، استخر نیمه‌ساز ورزشگاه ملت بازدید خواهد کرد.

دیدار با نخبگان فرهنگی و اجتماعی شهرستان، ملاقات مردمی، برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان و دیدار با خانواده شهدای والامقام شهرستان بخش‌هایی از برنامه سفر سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در شهرستان شاهین شهر و میمه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در بازدید و افتتاح پروژه‌های عمرانی استاندار اصفهان را همراهی خواهد کرد، روز گذشته نیز مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شاهین شهر و میمه دیدار و گفت‌وگو داشت.

نشست و گفت‌وگو با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار می‌شود.

جلسه با فعالان اقتصادی (اصناف، کشاورزان و دامداران) و کارگروه تسهیل و حمایت از سرمایه‌گذاری ویژه شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار خواهد شد. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز ضمن حضور در ملاقات مردمی و گفت‌وگو با مردم شهرستان در شورای اداری مشترک استان و شهرستان حضور خواهد داشت.

کد خبر 700936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.