پرسپولیس _ صنعت نفت آبادان / آزمون دشوار ویسی در ایستگاه نهم

در هفته نهم لیگ برتر، دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ‌برتر امروز پنجشنبه _ یازدهم آبان‌ماه _ دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پرسپولیس _ صنعت نفت آبادان

زمان: امروز یازدهم آبان‌ماه، ساعت ۱۸

مکان: استادیوم آزادی

داور: علی صفایی

بازی اخیر دو تیم: صنعت نفت آبادان ۱ _ پرسپولیس ۲

پرسپولیس _ صنعت نفت آبادان / آزمون دشوار ویسی در ایستگاه نهم

هافبک‌ها رسیدند؛ یحیی مسلح شد

پرسپولیس در هفته‌های اخیر با مصدومیت بازیکنان تاثیر گذار خود همچون میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی مواجه شد که در میان آن‌ها میزان مصدومیت سلمانی و پورعلی گنجی شدیدتر بود و این دو بازیکن به دلیل پارگی رباط صلیبی قادر به همراهی تیم خود در این فصل از مسابقات نخواهند بود. مهدی ترابی نیز زودتر از سایر هافک‌های مصدوم پرسپولیس به تمرینات تیمی اضافه شد و در دو هفته اخیر نیز توانست به عنوان یار تعویضی برای تیم خود بازی کند، یحیی گل‌محمدی شب گذشته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه خبر از بازگشت میلاد سرلک و وحید امیری داد و با این تفاسیر این سرمربی از این پس می‌تواند با ابتکار عمل بیشتری برابر رقبای خود صف‌آرایی کند؛ حالا باید دید هافبک‌های باتجربه پرسپولیس امروز آمادگی بازی برابر شاگردان ویسی را خواهند داشت یا نه.

پرسپولیس _ صنعت نفت آبادان / آزمون دشوار ویسی در ایستگاه نهم

پرسپولیس؛ فاتح میدان‌ نبرد با برزیلی‌ها

بررسی آمار و ارقام پنج دیدار اخیر دو تیم نشان می‌دهد پرسپولیس در سه بازی موفق به کسب پیروزی برابر صنعت نفت آبادان شده است و در سوی مقابل شاگردان ویسی تنها یکبار توانسته‌اند از سد تیم قرمز پوش عبور کنند؛ همچنین یک جدال آن‌ها با تساوی به پایان رسیده است. با اینکه نماینده آبادان در بیشتر مواقع نقش گربه سیاه تیم‌های مدعی را بازی می‌کند اما در این فصل بحران‌های بسیاری دارد که می‌تواند دیدار امروز آن‌ها برابر شاگردان گل‌محمدی را دشوار کند؛ نکته جالب توجه این است که شاگردان ویسی در پنج بازی اخیر خود مقابل قرمز پوشان پنج گل دریافت کرده‌اند و این موضوع ثابت می‌کند پرسپولیس در هر بازی با صنعت نفت به طور میانگین حداقل یک گل به ثمر می‌رساند و باید دید امروز مهاجمان این تیم چه نمایشی از خود ارائه خواهند داد.

پرسپولیس _ صنعت نفت آبادان / آزمون دشوار ویسی در ایستگاه نهم

شکایت به کنفرانس مطبوعاتی کشید

صنعت نفت آبادان در این فصل از رقابت‌های لیگ‌برتر با هدایت عبدالله ویسی پا به گردونه مسابقات گذاشت چراکه این سرمربی در اواخر لیگ گذشته موفق به نگه داشتن این تیم در لیگ‌برتر شد اما عملکرد شاگردان وی در فصل جاری انتقادات فوتبال دوستان آبادانی را به همراه داشته است و همین موضوع سبب شد عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه نسبت به انتقادهایی که از وی می‌شود واکنش نشان دهد؛ این سرمربی اظهار کرد: به من بگویند این نوع بازی به این بازیکنان نمی‌خورد یا باید بازیکنان را عوض کنیم. باید ببینیم چه چیزی به من داده‌اند و چه می‌خواهند. نمی‌شود یک گوجه، یک سیب‌زمینی و یک پیاز بدهند و قورمه‌سبزی بخواهند، باید غذای خوشمزه‌ای با همین مواد درست کنیم تا طرف مقابل سیر شود! تیم را برای بقا در لیگ برتر بستیم. حالا باتوجه به صحبت‌های سرمربی صنعت نفت آبادان امروز باید شاهد یک بازی بسته از سوی این تیم برابر قرمز پوشان باشیم.

پرسپولیس _ صنعت نفت آبادان / آزمون دشوار ویسی در ایستگاه نهم

کد خبر 700932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.