وضعیت کمربندی شمالی شهر تبریز ساماندهی می‌شود

شهردار منطقه پنج تبریز از ساماندهی وضعیت کمربندی شمالی این کلان‌شهر خبر داد.

اکبر پورخردمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در روزهای اخیر وضعیت آسفالت لاین رفت و برگشت اتوبان پاسداران تبریز (کمربندی شمالی) توسط شهرداری این منطقه در حال ساماندهی است.

وی افزود: توزیع آسفالت در بخشی از اتوبان پاسداران صورت گرفته است و هفته جاری نیز در مسیر حدفاصل بازار ماهی تا میدان شهید فهمیده، به مساحت ۲۴ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی می‌شود.

شهردار منطقه پنج تبریز با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در این حدفاصل توزیع می‌شود، ادامه داد: پیش از این، ضلع جنوبی اتوبان پاسداران و میدان فهمیده آسفالت‌ریزی شده است.

وی به آسفالت مسیر بلوار سبز اتوبان پاسداران اشاره کرد و ادامه داد: این مسیر به طول ۴۰۰ متر و عرض هشت متر زیرسازی و بهسازی خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود ۴۵۰ تن آسفالت توزیع شود.

پورخردمند با اشاره به جلوگیری از خطرات احتمالی ریزش سنگ‌های لاشه کوه عینالی در مسیر اتوبان پاسداران ورودی ولی امر، تصریح کرد: این مسیر از طریق عملیات عمرانی پلکانی کردن محل ترانشه‌های تپه مشرف به اتوبان پاسداران، نسبت به رفع خطر حاشیه مسیر اقدام می‌شود.

وی اضافه کرد: به دنبال اجرای این عملیات عمرانی، احتمال ریزش کوه یا سنگریزه‌های تپه مشرف به اتوبان پاسداران برطرف و از خودروهای عبوری این مسیر رفع خطر می‌شود.

کد خبر 700916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.