۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹
رئیس‌جمهور وارد سنندج شد

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان امروز (پنجشنبه) به منظور دیدار با مردم استان کردستان و بهره‌برداری از چندین پروژه کلان، وارد فرودگاه سنندج شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، امروز _پنجشنبه یازدهم آبان‌ماه_ برای سومین بار و در قالب دومین سفر استانی، با استقبال مسئولان استانی وارد فرودگاه سنندج شد.

رئیس‌جمهور در سفر دو روزه خود به استان کردستان، امروز پنجشنبه ساعت ۹:۰۰ در میدان آزادی شهر سنندج با مردم این شهرستان دیدار خواهد کرد.

از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در استان کردستان، افتتاح راه‌آهن سنندج - همدان است که این پروژه پس از ۱۸ سال انتظار به بهره‌برداری می‌رسد و کردستان را به شبکه ریلی کشور متصل می‌کند.

افتتاح فرودگاه سقز هم یکی دیگر از پروژه‌های کلانی است که به همت دولت سیزدهم به سرانجام رسیده و همزمان با این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

سدهای چراغ ویس سقز، سیازاخ دیواندره، امیرآباد و رمشت در کامیاران و اراضی پایاب سد گاران مریوان نیز در سفر رئیس‌جمهور به کردستان افتتاح خواهند شد.

به گزارش ایمنا، در این سفر همچنین تصفیه‌خانه آب شهر دیواندره، سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری بانه و پست ۶۳/۲۰ کیلوولت سنندج نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 700903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.