امضای قرارداد قطار شهری در اهواز

شهردار اهواز با اشاره به خرید تجهیزات و پروژه‌های اجرایی ترافیکی به ارزش ۶۵ میلیارد تومان، گفت: به زودی تفاهم‌نامه ادامه عملیات اجرایی دو فاز میانی خط یک قطار شهری اهواز امضا خواهد شد تا در مدت دو سال، قطعه میانی را به طول ۱۱ کیلومتر به بهره‌برداری برسانیم

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی امروز چهار شنبه _دهم آبان ماه_ در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های اجرایی و خرید تجهیزات ترافیکی شهر اهواز، اظهار کرد: ارزش اقدامات اجرایی در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک و تجهیزات ترافیکی خریداری شده حدود ۶۵ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: پنج سازمان از ۱۶ سازمان شهرداری در مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قرار دارند، باید با بهبود فرهنگ شهروندی به ویژه در خصوص ترافیک، بهبود عبور و مرور و کاهش تلفات انسانی را رقم بزنیم.

شهردار اهواز ادامه داد: اقدامات معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اهواز قابل توجه است و در مجموعه این معاونت به صورت شبانه‌روزی و علمی، با تعامل بین بخشی و در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری در حال فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: به زودی تفاهم‌نامه ادامه عملیات اجرایی دو فاز میانی خط یک قطار شهری اهواز امضا خواهد شد تا در مدت دو سال، قطعه میانی را به طول ۱۱ کیلومتر به بهره‌برداری برسانیم.

امین اضافه کرد: منابع مورد نیاز این پروژه و پروژه‌هایی که قرار است هر هفته کلنگ‌زنی شوند یا به بهره‌برداری برسند از جمله پل شهدای غزه در میدان جمهوری، تکمیل محور ال ۴۰۰ در تقاطع غیر همسطح میدان شهید بندر، نهضت بزرگ آسفالت برای انجام ۳ میلیون مترمربع آسفالت برای امسال که تاکنون ۱.۴ میلیون مترمربع انجام شده است، سامان‌دهی بازارچه‌های غیررسمی، اصلاح ورودی شهر از جاده خرمشهر تا ملاشیه و پروژه‌های خدمات شهری، پیش‌بینی شده است.

کد خبر 700893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارام IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    2 0
    واقعا خسته نباشید اقای شهردار اولین شهر داری هستین که بعد از۲۰سال شروع ب رسیدگی به شهر اهواز می کنید واقعا اهواز مخروبه شده قطار شهری چند ساله ک پروژه اش دزدیده شد کاش فکری بحال فضای سبز بکنید بخاطر آفتاب سوزانش