چهره برجسته جراحی ایران در کنگره بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب تجلیل شد

پرفسور سید ابراهیم کتابچی از چهره‌های برتر جراحی ایران و از شاگردان پرفسور سمیعی که در زادگاه خود منشا خدمات بسیار شده بود، امروز در بابل در کنگره بین‌المللی و کشوری جراحان مغز و اعصاب ایران در این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تجلیل از پرفسور سید ابراهیم کتابچی از چهره‌های برتر جراحی ایران در زادگاهش شهرستان بابل در حالی صورت گرفت که ۲۵۰ جراح برجسته مغز و اعصاب ایران به همراه چند کشور جهان برای شرکت در کنگره بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب در بابل گرد هم آمده‌اند.

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در مراسم تجلیل از چهره برجسته جراحی ایران در مراسم آغازین این کنگره که امروز چهارشنبه دهم آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد، با اشاره به اینکه مازندران در سال میزبان بیش از ۳۰ میلیون گردشگر است که در این میان گردشگران خارجی نیز به این استان اقبال زیادی دارند، اظهار کرد: به منظور استفاده از ظرفیت‌های گردشگری مازندران، گردشگری حوزه سلامت برای مازندران ضرورتی انکارناپذیر است.

وی با تاکید بر اینکه شهرهای غربی مازندران به ویژه رامسر با اقبال ویژه در حوزه گردشگری سلامت مواجه است، افزود: با اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران خارجی دو شهر ساری و رامسر به عنوان شهرهای مقصد گردشگری سلامت معرفی می‌شوند.

استاندار مازندران کاهش هزینه‌های درمان برای گردشگران در ایران به ویژه استان مازندران را یک مزیت برای بیماران عنوان کرد و گفت: مازندران متقاضیان بسیاری در حوزه گردشگری سلامت دارد که باید از وجود این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

به گزارش ایمنا، کنگره بین‌المللی و کشوری جراحان مغز و اعصاب از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ آبان ماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی بابل آغاز به کار کرد.

کد خبر 700874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.