شرایط دشوار است اما هدف داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در کنار همت باشگاه و کارخانه همچنان مشکلات فراوانی داریم اما به دلیل وجود هواداران این باشگاه اصیل با یک نگاه درست و تلاش برای یک هدف تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ‌برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از این دیدار در خصوص جدال با شاگردان حسینی اظهار کرد: به دلیل اینکه مدتی هدایت آلومینیوم اراک را برعهده داشته‌ام بابت حضور در این شهر خرسند هستم. در خصوص دیدار فردا باید به مجموعه خوب آلومینیوم تبریک عرض کنم چراکه تیم منجسم، جوان و باتجربه‌ای را در اختیار دارند؛ در ذوب‌آهن نیز بازیکنان جوان و باتجربه‌ای را در اختیار داریم و فکر می‌کنم جدال فردا زیبا و بر اساس محورهای تاکتیکی باشد.

وی افزود: متأسفانه فردین یوسفی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و تلاش کادر پزشکی این است که وی را به مسابقه فردا برسانند. پیش‌بینی می‌کنم دیدار فردا محورهای تاکتیکی داشته باشد.

ربیعی با اشاره به میزان پرداختی سبزپوشان خاطرنشان کرد: امروز خبری مبنی بر چهل درصد پرداختی تیم ذوب‌آهن منتشر شد که باید در خصوص آن شفاف‌سازی شود؛ ابتدا باید از مجموعه کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن تشکر کنم اما تاکنون این میزان پرداختی نداشته‌ایم و تنها تا آذر و دی‌ماه به بازیکنان چک داده شده است؛ اگر چک دی ماه پاس شود تازه به چهل درصد پرداختی می‌رسیم.

وی ادامه داد: در باشگاه ذوب‌آهن مشکلات عدیده‌ای داریم که قصد فریاد زدن آن‌ها را نداریم اما امشب این شفاف‌سازی باید انجام می‌شد؛ در کنار همت باشگاه و کارخانه همچنان مشکلات فراوانی داریم اما به دلیل وجود هواداران این باشگاه اصیل با یک نگاه درست و تلاش برای یک هدف کار خود را جلو می‌بریم و اگر لازم باشد با ایثار برای اهداف تیم تلاش می‌کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن پیرامون شرایط فعلی تیم خود تصریح کرد: این مجموعه وزین به دلیل خدمات ارزنده‌ای که به فوتبال کشور داشته است باید دارای راحتی بیشتری باشد؛ آلومینیوم و ذوب‌آهن ثابت کرده‌اند حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

وی گفت: از هیئت مدیره باشگاه و کارخانه تشکر می‌کنم چراکه برای مجموعه ذوب‌آهن تلاش می‌کنند اما تقاضا دارم شرایط ایده‌آل‌تری ایجاد شود و در سوی مقابل اعضای تیم برای سربلندی این باشگاه تلاش خواهند کرد و پیش از این هم گفته‌ام اگر لازم باشد هواداران در جریان موردی قرار بگیرند آن‌را شفاف‌سازی خواهم کرد.

کد خبر 700864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.