بسیج، یک ظرفیت بی‌بدیل در تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: بسیج، زاییده و محصول انقلاب اسلامی است که ظرفیت عظیمی در تحقق و تداوم آرمان‌ها و اهداف متعالی نظام اسلامی دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، غلامعلی دهشیری در نشست با فرماندهان بسیج ادارات ناحیه شهید الله‌دادی یزد، اظهار کرد: بسیج یک نیروی داوطلب مردمی است که با روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در همه عرصه‌ها و میدان‌ها آماده خدمت است.
وی افزود: فرماندهان بسیج ادارات باید رویکرد بسیج را براساس اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب قرار دهند و تلاش کنند با حاکمیت روحیه بسیجی و ارائه بهترین خدمت به مردم، امید و اعتماد مردم افزایش یابد.
رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره تلویحی به گزارش یک پیمایش و تحقیق عمومی که منشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه با بیشترین فراوانی را از ادارات، دستگاه‌ها و سازمان‌ها می‌دانند، گفت: برخی از بخشنامه‌ها و آئین‌نامه‌های خلق الساعه بیشتر گره را به کار مردم می‌اندازند، پس بسیج ادارات می‌توانند در کنار مدیران متعهد و متخصص، با انجام یک کار عمیق و علمی در جهت اصلاح امور با هدف کسب رضایتمندی مردم بیشتر گام بردارد.
دهشیری عنصر وحدت و انسجام را شاخصه بسیج اعلام کرد و اضافه کرد: جامعه نیازمند امید و اعتماد است و این امر در سایه همت مضاعف در ارائه خدمات بی‌منت به مردم امکان‌پذیر است که بسیج در جهت دادن به این خدمت و ایجاد وحدت و انسجام در زمینه‌های مختلف تخصص دارد.
وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به طوفان الاقصی، گفت: تحقیر و تخریبِ ترمیمپناپذیر چهره منحوس رژیم صهیونیستی، بزرگترین دستاورد طوفان الاقصی است که دو هیمنه بزرگ این رژیم در تبلیغات ارتش شکست‌ناپذیر و نیروی امنیتی و اطلاعاتی نفوذ ناپذیر را شکست.
رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: مردم فلسطین مرگ با عزت و شهادت را انتخاب کردند که صدای مظلومیت خود را به جهانیان برسانند و چهره دروغین ادعای حقوق بشر غرب را رسوا کنند و موج حمایت جهانی را همراه خود کرده و افول هژمونی آمریکا و شکست فاجعه‌بار هیمنه صهیونیسم را در منطقه خاورمیانه رقم زدند.
کد خبر 700852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.